İlkokul mezunu federasyon başkanından çok da bir şey beklememek lazım. Hatta bazı kaynaklara göre ilkokul 4'ten terk etmiş bitirmemiş bile okulu. Bu cahil arizona'da 45 derece sıcakta milli takıma kamp yaptırmış. Hadi federasyon başkanı cahil, montella'da mı cahil, takımın teknik direktörü olarak hiçbir bakmadın hiç mi burada kamp yapılmaz demedin?
https://www.sozcu.com.tr/bu-skandal-federasyon-baskanina-yazar-her-seyi-tek-bir-kararla-mahvetmisler-p330456
Dünya Kupası'ndan elenen A Milli Takım için 'zorunlu' denilen kamp yerinin 'zorunlu olmadığı', milli futbolcuların Arizona'da 45 dereceyi bulan sıcaklıklarda antrenman yapmasının Türkiye...
yutub'da video'lara yapay zeka ile skindirik kapak yapma modası nedir ya? midem kalktı artık.
Milli takım sponsorunun milli takıma başarılar dileriz temalı reklamı hala gösteriliyor televizyonlarda. Bu firmada bir tane zeki adam yok mu ya milli takım rezil kepaze oldu bu reklamı geri çekelim diyecek?
48 ülkenin katıldığı Dünya kupası'na son anda giden Türkiye'den çok şey beklediniz.
BİZİM SUCUKLAR
Curaçao ülkesi bizimkilerden daha iyi top oynuyor, Almanya'ya gol attı herifler.
Böyle aptalca bir taktik, böyle ruhsuz ve enerjisiz bir takım olamaz ya. 1.73'lük keremi 1.95 - 1.98'lik defansların arasına koyup 26 tane orta yapmak ancak bir süper zekanın ürünü olabilir. Paraguay'i da yenemeyiz amerika'yı zaten yenemeyiz sıfır çekip döneriz gibi geliyor bana. En fazla paraguay ile berabere kalır 1 puan alırız.
dünkü nba final maçı efsaneydi. maçın bitmesine 27 dakika kala sas 81-52 öndeydi,
ny maçı 107-106 kazandı.
Dünya kupası uyutan bir maçta açıldı, bu kadar temposu düşük bir maç bir daha seyredemeyebilirsiniz.
ABD şimdide Somali'li FIFA hakemini ülkeye sokmamis geri yollamış.
Hala futbol izleyebilen adama bu bile fazla. Daha kötüsünü hakediyorlar.
Sonuç farklı olmazdı onun pek önemi yok bence.
Filenin sultanları var allahtan
İran milli takımının çektiklerinden sonra barbie bebek bizimkilerin arizone antremanı, hiç zırlamasınlar