Düşünmüyorum.
Reklam her önüme çıktığında milli takıma küfür ediyorum o işe yarıyor aslında.
Üniversiteyi birincilikle bitirseler bile o çocuklardan bir cacık olmayacağını düşünüyorum.
Bir de turnuvayı sıfır gol sıfır puanla tamamlarsak tam süper olacak.
Müebbet diye bir ceza yok gördüğüm kadarıyla, neticede sonunda çıkıyorsun.
sorun tüm anakart üreticileride var aslında. bir markanın bir x chipset'li zart modeli aşırı sorunluyken zort modeli sorunsuz olabiliyor.
@orcunfix mesele türkiye ile sınırlı değil ki, dünya çapında aşırı şikayet var.
Yıllardır söylüyorum, Asus eski Asus değil. Merdiven altı firma kalitesine doğru koşar adım ilerliyor.
Abd'yi yenemeyiz, adamlar bizden daha iyi top oynuyorlar Hem de bayağı iyi.
@anil_ ayrıntılara takılmamak lazım. Defans ortalaması 1,94 olan takıma 9 numara diye 1,73 lük adam koyarsan bu durum ortaya zaten kendiliğinden çıkar.
Ben sıfır puan tercih ediyorum, taktiğin ve oynanan oyunun karşılığı budur.
Son bir saat içinde 293 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@orcunfix ne zaman çıkarsa o zaman alacağız işte.