Geçen günkü 119.000 tl fiyata satılan RX 9060 XT ekran kartlı Monster masaüstü bilgisayar yerine 56.000 tl'ye RTX 5070 ekran kartlı sistem alabiliyorsunuz.
Not:. Bilmeyen varsa RTX 5070, RX 9060 XT'den çok daha güçlü bir kart. Anakart, işlemci vs. tartışmıyorum. Özellikle bu paylaştığım sistemdeki anakart çok giriş seviye. Ama oyun performansı çok daha üstün.
https://www.vatanbilgisayar.com/intel-u5-245kf-rtx-5070-h810m-1tb-ssd-16gb-rams-158811.html?fbclid=IwY2xjawSrGFlleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFPVGloeEZiSXJ5c1FMTFA3c3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHnOHo_ga7ImMjYOgPG_3KqQjmF4ghaP-23wUmrEFrDTJ1PNpkMHxAfJ6bBvu_aem_M-uEnk8Q7qKLeLm3yYI3iw&utm_id=97758_v0_s00_e227_tv0#odeme-secenekleri
Hatalı fiyat falan yemedi arkadaşlar. Rahatça uyuyabilirsiniz 🙂
Murat Gamsız yine Monster'dan masaüstü sistem incelemiş. Genel olarak 9060xt ekran kartlı ve Ryzen 7 9700x işlemcili bir sistem. İnceleme biter bitmez fiyatı direkt 118.999tl yapmışlar. Üşenmedim yine tek tek parçaları topladım.
Gigabyte Radeon Rx9060xt 16 GB (3 Fanlı): 23.698tl (Sinerji, Peşin Fiyatına 3 Taksit)
Ryzen 7 9700X: 11.978tl (Amazon, Peşin Fiyatına 9 Taksit)
MSI MAG B850 Gaming Plus Max Wifi Anakart (Wifi 7, 5G LAN): 10.199tl (Hepsiburada, Peşin Fiyatına 9 Taksit)
Samsung 990 EVO 1TB: 9200tl (Hepsiburada, Peşin Fiyatına 9 Taksit)
Kingston Beast 16GB 6000mhz CL36 RAM: 11.864tl (Hepsiburada, Peşin Fiyatına 9 Taksit)
Segotep FZ6 Pro (Çift Kuleli İşlemci Soğutucu): 1.449tl (Amazon, Peşin Fiyatına 3 Taksit)
MSI MAG A850GL 850 Watt 80+Gold Full Modüler PSU: 6.699tl (İncehesap, Peşin Fiyatına 3 Taksit)
Akvaryum Kasa (Çok seçenek var, hangisini seçerseniz kafanıza göre): Ortalama 4000-5000 tl bandında
Hepsi toplam 80.087 tl yapıyor. Kasayı da 5000 liradan hesapladım. Aradaki fark 38.912 tl. Elbette hazır sistem sattığın ve ömür boyu bakım garantisi verdiğin için benim yaptığım gibi sadece parça fiyatına satışa koyma, tabi ki katma değer ekle. Ama neredeyse 40.000 tl fiyat farkını, işletme giderleri vs diyerek de açıklayamazsın. Sonuçta bizim dışarıdan tek tek satın aldığımız parçalar da kar konularak satılıyor, adam hayrına ya da geliş fiyatına vermiyorlar.
Bu arada diğer sitelere baktım, ortalama 80.000 tl bandına RTX 5070'li sistem satıyorlar. 9060 XT'den çok daha güçlü bir kart 5070.

Özel hayatında Apple ürünleri dışında cihaz kullanmayan bütün Youtuber’lar Huawei övmekten geberecekler artık. Maaşallah öyle telefon ve tablet üretiyor ki Huawei, en ufak, minicik, nokta kadar kusuru ya da eksi özelliği yok.
Haaa bu arada aman aman bütün Google servisleri çalışıyor, onu es geçmeyelim.
Türkiye’de neden adam akıllı mini itx kasa yok? Şunun gibi hem güzel, hem küçük, hem de üstte taşıma tutamağı olan model yok mu?
Drone sevdam tam gaz devam ediyor. Ufaktan FPV uçuşlarda göz kırpmak için bu seti aldım. Aslında oğlum çok istiyor diye ona aldım ama biliyorsunuz, baba olmanın birinci şartı çocuğa alınan oyuncağa çökmektir.
360 derece engel algılama özelliği inanılmaz kusursuz çalışıyor, kasıtlı şekilde sağa sola çarpmayı denedim ama son derece güvenli şekilde anında otomatik frenleme yapıyor. 8 yaşındaki oğlum da sanal gözlük ve Fpv Remote Controller (playstation koluna benzeyen aşağıdaki kontrolcü) ile kilometrelerce uçuş yaptı, henüz hiç kazası yok. Pilotajı da bayağı gelişti. Biraz daha büyüsün, manuel mod uçuş eğitimleri almasını sağlayacağım.
Fpv uçuş harika bir deneyim, drone merakı olan varsa bence direkt Fpv ile giriş yapsın.
Hava soğutma ihtiyacı olan varsa kaçırmasın derim. 6 bakır ısı borulu, çift kuleli hayvan gibi soğutucu. Fiyatı şu an 1399 tl. Normalde de pahalı değil, 1699 tl.
https://www.incehesap.com/segotep-fz6-pro-beyaz-2x120mm-kule-tipi-islemci-sogutucu-lga-1851-ve-am5-am4-uyumlu-fiyati-78338/
Segotep FZ6 Pro Beyaz 2x120mm Kule Tipi İşlemci Soğutucu (LGA 1851 ve AM5, AM4 Uyumlu) fiyatını ve özelliklerini görmek için hemen incehesap.com'u tıkla
Şu eleman ne yapıyor çok merak ediyorum. Hadi bir b*k yedin, millete de duyurdun. Seninle dalga geçenlere neyine güvenerek bu kadar rahat iddialı konuşuyorsun. Evini satıp sadece kiraya geçmenin adama zararı;
-Taşınmak için nakliye ücreti verdin,
-Ev için depozito verdin,
-Bir aylık kira bedeli de emlakçıya verdin,
-Aylardır kirada oturuyorsun (az değil, nereden baksan bu zamana kadar 200.000 tl civarı yapar)
-Altını yeniden satmak istediğinde alım-satım makası olacak, oradan da zarar edeceksin.
-Yeniden ev almak istediğinde tüm bunların üstüne vergi, noter, expertiz gibi sayısız angarya kağıt ödemesi yapacaksın. vs. vs.
Ya bu arkadaş çok gerizekalı, ya ben çok gerizekalıyım da anlamıyorum. Benden daha zeki birileri mutlaka vardır, beni aydınlatın lütfen.
Yemin ediyorum Türkiye'de ikinci el ürün satanların %90'ı falan net gerizekalı. Marka, model, ürün cinsi fark etmiyor.
Tatlıyı bırakalı 6 gün oldu. İnanılmaz zor bir süreç. Sürekli krize giriyorum, hatta bazen ellerim titriyor. Genel olarak moral bozukluğu yaşıyorum. Kolay bir süreç diyen olursa sakın inanmayın. Sanki "yasaklı madde" bırakmaya çalışıyorum, o kadar zor. Bu arada boyum 183 cm, kilom 84-85 değişiyor.
- Ancak sadece altı günde karnımdaki şişlik indi ve göbeğim daha az (kilo verdim demiyorum, sadece şişlik inmiş bile geçmiş olabilir).
- Yüzümde sürekli sivilce çıkardı ve şu an yüzümde hiç sivilce yok.
- Açlık hissim ciddi şekilde azaldı, normalde akşama doğru acıkırdım ve o esnada yemek yiyemezsem çok sinirli olurdum. Şimdi yiyecek bir şey bulamazsam asla krize girmiyorum ve çok daha sakinim. Açlık bana tamamen saldıramıyor yani.
- Midem inanılmaz derecede rahat. Asla o hazımsızlık hissinden eser yok.
Yani süreç çok zor arkadaşlar. Ama iyi yanları da çok çok fazla. Bakalım ne kadar devam ettirebileceğim.
9060XT alan adam zaten anakart kalitesiyle çok ilgilenmeyecektir. Fiyat değişmiş ama bu, fırsatların olmadığını göstermiyor. 94 bine 9060xt tamamen mantıksız. Kaldı ki tüm ürünleri aynı firmadan alıyorum. Normalde daha ucuz olmasını beklersin ama Monster tam tersine çevirip, daha yükseğe satıyor 😆
bitmiş herhalde 224K gözüküyor fiyatı :))
Bende bakakaldım. 😀 Oğlan biraz daha büyüyünce plyastation artı laptop ile kafalayağız mecbur 😀
Sepete eklenebiliyor @tongyabguhan34
55.998 TL yazıyor yine.
O sadece ekran kartının fiyatı nerdeyse bir gariplik var. Şu an 224 gözüküyor ama oda garip.
Şu an sepete ekleyebiliyorum
https://www.vatanbilgisayar.com/intel-i9-14900-rtx-5070-b760m-1tb-ssd-32gb-ram.html bu gayet iyi bence fiyat olarak da
Anakart falso bir tık
Gayet iyi