Hamdi Kellecioğlu ve Can Akbulut’un sunduğu Teknoloji ve Bilim Notları, iTunes Podcast linki.

Millet de benim gibi Teknoseyir Podcast’lerinde arayıp bulamadıysa diye paylaşayım dedim 🙂

https://itunes.apple.com/tr/podcast/teknoloji-ve-bilim-notlar%C4%B1/id1189843214?l=tr&mt=2

TeknoSeyir tarafından yayınlanan Teknoloji ve Bilim Notları Apple Podcast’lerde

TeknoSeyir tarafından yayınlanan Teknoloji ve Bilim Notları podcast’inin ücretsiz olarak eski bölümlerini indirin veya gelecek bölümlerine abone olun.
BeğenFavori PaylaşYorum yap
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 8

Arkadaşlar şu hata neden olur?
Pc’de ısınma sorunu yok, sadece harici Gpu arızalı ama sürücüsü yüklü değil ve sistem onu görmüyor. Termal macun değişimi ve fan temizliği yeni yapıldı. Pc’yi kullanırken birden kapanıyor, sonrasında da anında geri açabiliyorum. Bi yardımcı oluverin.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Nintendo Switch’in kernel dosyalarına ulaşılabilmiş. Yakında konsolun kırılma haberi gelebilmesi bekleniyormuş.

Eğer doğruysa Nintendo bu güne kadar hiçbir konsolunu kırılmaktan koruyamamış olacak. Sony ve Microsoft, ilk kez bu nesilde kırılmamayı başarmıştı.

#NintendoSwitch #Oyunkonsolu

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 10

Web sitelere saldırmak isteyen hackerlara karşı önlem olarak 4,5 petabyte boyutundaki bir zip arşivi kullanarak saldırının durdurulabildiği ve saldıran hackerların tarayıcılarının çökertildiği tespit edilmiş. İlginç ve mantıklı bir yöntem gibi geldi bana.

Detaylar;
https://www.donanimhaber.com/guvenlik/haberleri/Web-sitenizi-hackerlardan-45-petabytelik-zip-bombasiyla-koruyun.htm

Orjinal Link;
https://blog.haschek.at/post/f2fda?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bazı arkadaşlar Macbook’dur, iPhone’dur, yok efendim oyuncu laptopudur almak için böbreklerini satmayı düşünüyorlar ve burada fiyat konusunda bilgi istiyorlar. Yapmayın etmeyin arkadaşlar!

Birkaç tane yorumda yardımcı olmaya çalıştım. Buraya güncel fiyat listesini bırakıyorum. İhtiyacı olan baksın, bi kenara not alsın. #satılıkböbrek #laptopumyok #herşeyoyuniçin

http://www.incisozluk.com.tr/w/2017-2018-y%C4%B1l%C4%B1-g%C3%BCncel-b%C3%B6brek-fiyatlar%C4%B1/&list_type=solframe

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 9

Vertu iflas başvurusunda bulunmuş. Zaten hangi gerizekalıların aldığını merak bile etmediğim kimisi tuşlu, eski nesil, rezil ve astronomik düzeyde pahalı olan tercihen altın ya da elmas kaplama telefonları vardı.

Haberin kaynağı;
https://www.technopat.net/2017/07/05/vertu-iflas-basvurusunda-bulundu/

Vertu İflas Başvurusunda Bulundu - Technopat

Zenginler için telefon üreten Vertu, iflas başvurusunda bulundu. Kulağa biraz ironik geldiğinin farkındayız. "Zenginlere telefon üreten bir firma nasıl olu 4 Temmuz 2017
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 8

Çok konfigürasyon ve pahalı laptop gördüm ama bu fiyatı ilk kez gördüm açıkçası 🙂 İyiymiş.
https://www.monsternotebook.com.tr/semruk/MONSTER-SEMRUK-S7-V5-1-1.html

Semruk S7 V5.1.1 17.3" Oyun Bilgisayarı

Monster Semruk S7 V5.1.1 Gaming Laptop GeForce® GTX1080 çift ekran kartı, 64 GB RAM'i, 2 TB Samsung SSD'ye ek 8 TB HDD desteği ile zirvenin yeni adı.
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 27

Bu yeni nesil yaşı küçük “Youtuber” arkadaşların sonunu merak ediyorum. Prim yapmaya çalışırken ne yapacaklarını şaşırmış durumdalar. “Letgo’da Kız Arkadaşımı Sattım” diye video çeken bile var.

İşin kötü yanı da bu çocukların anne ve babalarının da bu işe ortak olması. Hiç mi çocuklarına ahlak, edep, kültür, namus gibi konularda eğitim vermezler? Gerçekten para ve popülerlik bunlardan daha mı değerli? Çok gerizekalı bir nesil geliyor arkadan.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 35
  • Ömer Faruk @omerfaruk

    Çocuklar ailesinden sevgi, ilgi, değer görmeyince bunları bulabileceği yerlere başvuruyor doğal olarak. Bunun ahlaki olup olmaması akla bile gelmiyor. Hatta bunu sorgulasanız hiçbir şey anlamamış bir suratla size bakarlar. Anne babalığı bilmeyenlerin çocuk yapmaması lazım. Her yeni nesil çocuk böyle değil çünkü, gayet de pırlanta gibi çocuklar var.

    • Mr. Paramedik @mr-paramedik

      Var tabi elbette pırlanta gibi çocuklar. Aslına bakarsanız bu videoları çekenlerde bile çok suç aramıyorum. Onlar yönlendirilmeye çok müsaitler. Şu an günümüz onları böyle yönlendirdiği için böyleler hatta. Ebeveyn olmanın sorumluluğunu taşımak şart.

  • Emre @emre1393

    ebeveynler çöp, çocukları da kendileri gibi çöp. ülkenin en az yarısı gibi.

  • harunshn @harunshn

    Sorun zaten çocuklarda değil. Ebeveynler hayattan bezmiş ve yılmış halde, bir o kadar da cahil. Ayrıca bencil… Çocuklarıyla vakit geçirmiyorlar. Onlardan kurtulmanın yolunu telefon, tablet, bilgisayar gibi cihazlarla bulmuşlar. Çocuklar onlar için bir külfet.
    Bakamayacağı kadar çocuk yapıp Allah rızkını verir zihniyetine sahip bir milletimiz var. Maalesef sonumuz hiç iyi görünmüyor.

    • ... @nezzperce

      Allah zaten rızkını verir, orası ayrı bir konu. Rızkını çöpten mi yoksa porselen tabaktan mı yiyeceğin ya da hoş sohbet ederken mi yoksa birileriyle küfürleşirken mi yiyeceğin sana kalmış. Rızık yiyeceksin evet, nasıl yiyeceğin sana bağlı (:

    • harunshn @harunshn

      @nezzperce Rızık çalışmayla gelen bir nimettir. Ama önce kendine bakacaksın, sonra Allah’a ellerini açacaksın. Saldım çayıra mevlam kayıra dersen aha bu kadar olur.

    • ... @nezzperce

      @harunshn bu konunun yeri burası değil, sizin dediğinize de katılıyorum. Rızık ve zahmet bir arada olmalı zaten, yiyeceğin lokmadan bahsetmiştim ben. O yüzden yorumu burada sonlandırıyorum.

  • Gizem Aksut @gizemaksut

    yaşı büyük olanlara ne yapacağız? 😀 ruhi çenet mesela, ıssız adaya gitmişmiş de oradan çıkamayabilirmişmiş de bu videoyu izliyorsanız ölmüş olabilirim bilmem ne diye video çekti, sonra başka video ekledi ben iyiyim sadece planladığımızdan daha geç döndük, bişeyim yok falan dedi sonra ikisini de kaldırdı. primciliğin bu kadarı yani, yuh.