Sepete eklenebiliyor @tongyabguhan34

@kaptanexa yok ya ben de vermeyeceğim zaten ön sipariş falan. Gerek yok.
O adamı şikayet etmişlerdi, ama akıl hastası çıktığı için ceza alamadı diye hatırlıyorum.
Rezalet çıkmaz da, hala oyun içi oynanış görüntüsü yok. Onu merak ediyorum.
Adamlar isimlerine güveniyor, Türk insanı da şimdi alamazsam oyun çıkmasına yakın TL değer kaybeder ve oyun zam yerse bir daha hiç alamam diyor.
@onikidokuz her iki tarafta da bekleyelim bakalım. Ama Playstation tarafında hiç hatalı fiyat girilmedi. Ama Xbox tarafında çok hatalı fiyat girişi oldu.
MX Keys Mini kullanıyorum. Muhtemelen bunun başına bir şey gelse gider yine aynısını alırım. Yazma hissiyatı çok konforlu.
Zaten ben sürekli yakın çevreme topluyorum. Ama inan sadece işi çok iyi bilen değil, azıcık mantığı olan kimse için mantıklı değil.
Bilgisayardan anlamayan insanlar alıyor. Aslında ortada peşin fiyatına 12 taksit falan yok. Vade farkını eklemişler işte.
@gamsizm aslında belki belki benim hatam bu tarz sistemlerin Teknoseyir gibi kitlelere hitap ettiğini düşünmem olabilir. Sistemden toplamaktan hiç anlamayan insanlara yönelik. İnsanlar peşin fiyatına 12 taksit görünce çocuğuna falan alıyor demek ki. Aslında peşin fiyatına da değil, vade farkını rahat rahat ekliyorlar 12 taksit içine.
Son bir saat içinde 239 ziyaretçi, 83 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Gayet iyi