sanmıyorum ama olsa da sorun onlarda ki. evde hiçbir şey bozulmadı bunların taze kliması mı bozuldu? tesadüf mü yani? yoksa üretim kalitesi(zliği) mi konu? salondaki midea taş gibi, bigün bile teklemedi. pc kasası önümde teklemiyor, modem router teklemiyor, kahve makinesi teklemiyor ama klima dış ünitesi ilk kullanımda güm. anasının fabrikasında yapsın bu kadar nazı bundansa eğer.
Bugün olmadı ama dün kesildiğinde aradığımda yemin ederim İzmir'in yarısını saydı arıza ve planlı bakım var diye. Sürekli böyle, Cimer'e yazdım hâlâ işlemde görünüyor. Gördüğüm herkese Cimer'den şikayet yazdırıyorum. Devlet devlet değil ki, firmalar at koşturur tabii.