buna bende katılıyorum

buna bende katılıyorum

Yarım yamalak topladık ilk deneyim ön usb biri çalışmıyor pc acma tusu acıyor ama kapamıyor koblo düzenlemesi berbat ama çalıştı

Doğru takmışımdır inşallah

Bi kasa toplatacak yer bulamadım düzgün
uzun süridir 10. nesil itel sistem toplamak için uraştım aon parça anakart kalmıştı onuda aldım pendik tuzla civarı kasa toplayan varmı en azından tanıdık olaun

siz siz olun 2. el sistem toplamaya kalkmayın sinitiniz her gün bozulur

https://shbd.io/s/KGZORA3x
iş görürmü
instagram bndemi böyle anlamadım reis de cıkar reklamlar atlanmıyor story de ki reklamlarda atlanmıyor maf ettiler valla
2. el bi intel sistem toplıcam bi anakart kaldı söyle bi ilan yüklendi bu gün sıfır diyolar
https://shbd.io/s/kNosivRd
işte akıllı insan 🫣


CS yerine Rainbow Six oynayanlar dese belki inanırdım 😀
Hile de serbest mi vekilim
masaüstü/konsol o kadar değerli değil sanırım
Dahi anlamındaki de ayrı yazılır.
Buna ben de katılıyorum olacak.