Merhaba
Samsung s9 dan çıkan AKG kulaklığım var. Sanrım her gece gündem dinleyerek uyuduğum için bir tanesi bozuldu. Acaba, bunu tamir etmek için bir yol ya da servis var mı? #TeknoYardım #tamirtadilat

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhaba,
Çok çok basit photoshop işlemlerini ve ofis işlerini halledebilecek ekonomik bir kasa toplamam gerekiyor. Düşündüğüm bileşenler altta listeledim. Eklemek, değiştirmek ya da 'bu nebicim sistem' deyip sil baştan bir liste vermeniz çok makbule geçer.

Intel pentium G5400 Fury Black 8 GB ana kart olarak msi h310 Pro düşünüyorum fakat bu değişebilir. Fiziksel olarak çok yer kaplamayacak bir kasa olsa daha iyi olur.. Harici ekran kartı eklesem mi emin değilim. Tercihim küçük kasa ama buyuk olması çok büyük bir problem değil.

#SistemTavsiyesi
#TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 12

Merhaba,

İş yerine; bar-kod ve çıktı çıkartacak, stabil bir mini kasa arayışındayım. Uzun vadede sorun çıkartmayacak bir şey arıyorum. Önerilerinizi bekliyorum.
Teşekkürler. #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhaba, çalıştığım orta ölçekli firmaya bir adet para sayma makinesi almak istiyorum ve bu konuda hiç bir fikrim yok! Fikri olan var mı 🙂 Teşekkürler. #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhabalar,

Ben, orta ölçekten biraz büyük bir çanta firmasında çalışıyorum.
Firma kendisine, alışveriş yapılabilecek bir e ticaret sitesi, yaptırmak istiyor. stok takibi yapabilecek, değişik kampanyalar yapıldığında siteye rahatlıklauyarlayabileceğimiz, uzun dönemli bir site olucak. bir kaç firma ile konuştuk 35 bin, 70 bin ve 100 bin lira fiyat verdiler.
Bu konuda bir kaç sorum olucak,
-Site hazır şablonmu olsun yoksa sıfırdan yazılması mı daha iyi,
-Site hazırlandıktan sonra , teknik desteği farklı firmaşlardan alabilir miyiz. yoksa o firmaya mı bağlı kalmak sorundayız.
-site bittikten sonra tekknik destek için biraz yüksek fiyatlar isteniyor. bundan kaçınmak için ne yapabiliriz.
-sitenin temel güvenlik iht,iyaçlarını karşıladığını nasıl bilebiliriz.
- çok büyük skalada fiyat teklifleri alıyoruz. Tam olarak ne kadar tutar böyle bir site.

Şimdilik aklıma gelen bunlar. Sizinde buna dikkat et dediğiniz bir şey varsa lütfen söyleyin.
Teşekkür ederim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 11
  • ozturka @ozturka

    1- Düzgün kodlanıyorsa ve isteklerinizi karşılıyorsa pek bir önemi yok.
    2- Sözleşmeye bağlı, kaynak kodları alırsanız yazılan dil/kütüphaneye göre başka şirketlerle/yazılımcılarla çalışabilirsiniz.
    3- Genelde müşteriyi yakaladıktan sonra her firma böyle yapıyor. Sözleşmeyi buna göre yapabilirsiniz. (Kaynak kodların teslim edilmesi önemli)
    4- Bunun için sözleşmeye maddeler ekleyebilirsiniz. Sonuçta güvenlik açığı büyük tehlike.
    5- Düşük fiyat verip kaliteli yapan da olabilir. Daha önce böyle bir proje yapıp ufak tefek değişikliklerle size sunan firmalarda fiyat düşüyor doğal olarak.

    Anladığım kadarıyla çok büyük istekleriniz yok. Yaptıracağınız firmanın kullandığı teknolojilere bakın.
    Açık kaynak yazılım mı kullanıyor yoksa kullandığı her şey ücretli mi ? (Kullanılan teknolojiler lisans ücreti istiyor mu ? Eğer lisans ücreti istiyorsa bunu kim karşılıyor ?) Bu sizin maliyetleriniz için başta pek farkedilmesede daha sonra büyük yük oluşturabilir. Kaynak kodları teslim edecekler mi ? Yoksa kiralama tarzında mı yapıyorlar ? Sözleşmeye sayfa hızı, yüklenme hızı ile ilgili maddeler koymayı unutmayın.

  • Melburg @melburg

    @gordonfreeman senin yoruma ne oldu yav 😀

  • turker @turker

    istedikleri parayı niye istediklerini size anlatamıyorlarsa anlaşmayın zaten.

    1 tek ürün satışı için bile 3-5bin liradan 100-150bin liraya kadar fiyat alabilirsiniz. Ne istediğimizi bilemiyoruz, ne aldığımızdan da emin olamıyoruz diyorsanız bir yazılım firmasıdan danışmanlık alıp başka bir firmaya yaptırın. maliyetli ama daha güvenli bir yol yok.

  • Mustafa @oz

    Calistigim yer turkiye avrupa Asya ve afrika bolgesine baya urun satiyor. Zaten gittigiyor n11 de urunleri var. Site zaten var ama daha gelismis bir şey istiyoruz

Duke Nukem Forever: TD8WW-XNIRJ-8RC7G

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhaba,
Ben bloody v7 fare kullanıyorum. Son zamanlarda fareyi biraz bastırarak kaydırdığımda fare imleci hassaslığını kaybediyor, hatta bazen hiç oynamıyor bile. Hafif bastırarak oynadığımda bir sıkıntı olmuyor. Sizce problemim kaynağı yazılımsal mı donanımsal mı? #akış #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhaba,
Benim bir yıl önce dizüstümün ekranı kırıldı. Ekranı tamir eden kişi sanırım webcami ters takmış. Altta olması gereken görüntü üstte, üsttekinide altta gösteriyor. Şimdiye kadar idare ettim ama yarın skype tan iş görüşmesi yapacağım. Bu yüzden bunu düzeltmem gerekiyor. Acaba görüntüyü çevirecek bir yazılım var mı. Ben skypeta böyle bi ayar bulamadım. #akış #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Mustafa paylaştı.

Kıymetli Teknoseyir üyelerinden 5 kişiye şirketimiz logosu bulunan 007'yi kıskandıracak özelliklere sahip 2016 hediyesi göndermek istiyoruz. 8Gbyte hafızaya sahip kalemin tepe kısmında dokunmatik ekranlarda kullanabileceğiniz touch pen özelliği bulunmakta.

Talihliler @hkellecioglu yardımları ile "bu iletiyi paylaşmış ve yorum yazmış olanlar arasından rastgele 5 hesap seçilecek şekilde bir SQL cümlesi" çalıştırılarak belirlendi.

@serhatsoylemez
@mhmmdy
@cingibi
@exxory
@merttrtz

E-Posta adreslerinize gerekli bilgi gönderildi. Sizlerden gelen yanıtlar bekleniyor...

#hediye #2016 #promosyon #akış #dgnteknoloji #dgn

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 231

Merhaba, onedio, benim bir arkadaşımın fotoğrafını, dalga geçer bir üslup ile sitelerinde kullanmış. Tabiki izin falan alma gereği duymamış site. Bu fotoğrafI kaldırtmak için yapılacak bi şey var mı? dava açsak bir sonuç alabilir miyiz? #akış #KonuDışı
edit: Bahsi geçen fotoğrafı kaldırdılar. Yardımcı olan arkadaslara teşekkürler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap