blue shift, opposing force, episode 1-2 derken half life alyx de bitti... 3'e kadar sabret şimdi sabredebilirsen
M. Özçelik
Kayıt tarihi: 11.10.2015
ailenizin favori sanatcısı
blue shift, opposing force, episode 1-2 derken half life alyx de bitti... 3'e kadar sabret şimdi sabredebilirsen
linux mint nedir ve neden tarihin en iyi linux distrosudur?

no-vr moduyla half life: alyx oynadım
evet, half life hala gelmiş geçmiş en iyi fps serisi
bence gelmiş geçmiş en iyi fps serisi hâlâ half-life
linux'ta bu zRAM olayı tam olarak nasıl işliyor kafam yetmedi
#Linux
cinnamon'ın yeni sürümüne alışmak biraz vaktimi alıcak sanırım

#windows 11'in güncel sallantılı gidişatı hakkında sizin görüşleriniz neler?
her fırsatta linux övmeye devam edecegim
ERROR_CODE: (NTSTATUS) 0xc0000185 - G/ ayg t , bir G/ hatas bildirdi.
IMAGE_NAME: stornvme.sys
MODULE_NAME: stornvme
FAULTING_MODULE: fffff80248b40000 stornvme
DISK_HARDWARE_ERROR: There was error with disk hardware
BLACKBOXBSD: 1 (!blackboxbsd)
Bilgisayar bir kere daha BSoD verdikten sonra çıkan dump dosyasından bu açıklamaya ulaştım, meali nedir? Çözümü var mıdır?
#bsod
alyx no vr oynarken o malum gizlenme bölümünde bıraktım herhalde vr ile hiç oynayamam.
hocam mabadımdan ter aka aka bitirdim no vr ile
ismini hatırlayamadım şimdi ama çakmak olan bi hl1 modu vardı, güzeldi o. o zamanlar güzeldi tabi, şimdi bilemem.
black mesa var
hl 2 cinematic mod var
half life serisi mod'dan bol bişey yok.
modundan değil hocam ya, hikaye nasıl devam edicek merakından öldürüyor insanı
@muratozclik herkes ölecekmiş sonunda 🙃
@digitalanimal HÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ