@oniki direkt mint hocam, hiç düşünme bile
bana da şu sıralar gemini'ı tıraşladılar gibi geliyor hocam, bi salaklaştı nedense bendeki 😀
modundan değil hocam ya, hikaye nasıl devam edicek merakından öldürüyor insanı
seriyi dahil edebiliyorsak half life
undertale
ve yine seri olarak god of war
ben seboreik dermatit hastası oldugum icin cok sıkıntı cekiyorum bu konuda
çok garip alışkanlıklarım var canım sıkıldığında linux dağıtımlarının sitelerine giriyorum 2 dk bakıp çıkıyorum
vallahi hocam half life 2 ve episode'larını bitirip direkt geçtim, aralarındaki jenerasyon farkına rağmen gram yadırgamadım ortamı, atmosferi
allahtan o nesilden bi önceki nesile denk geldim 18 yaşında kendim aldım telefonumu
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
cok matah degil