Güncelleme: Oynamadığım oyunlar ağırlıklı geldi, şaşırdım valla.
Hafızamdan silinse de tekrar aynı heyecanla oynasam dediğiniz 3 oyun sayın desem?
Son bir saat içinde 67 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Red Dead Redemption 2
The Last of Us Part II
Far Cry 3
Mafia 1 ve 2. 3'ü boşver, rezil bir şey.
HL2, COD MW serisi 3 oyun, RDR2
nfs most wanted (mia'lı olan tabi ki)
swat 3
aom
Metal gear Solid
Last Of Us
Bioschock Infinite
Mafia ilk oyun
Bioshock serisi
Dishonored
Age of mythology
Mafia 1
RDR 2
Bloodborne, Bioshock... Belki Dredge, ya da ilk Assassin's Creed.
Bulabilirseniz Thief, AC vari...
Looking Glass Studios (1998–2000)
Ion Storm (2004)
Eidos-Montréal (2014–present)
The Division, GTA IV, System Shock 2.
Deus Ex 1
Hafızamdan silinmesi şartsa:
Black Mesa ve Half Life 2 serisi
Brother's Two Sons
Spec Ops The Line
Beğendiğim oyunları genelde tekrar oynamaya çekinmem ama bunları tekrar oynayamadım, tadı kaldı damağımda 😇
İlk olarak Deux Ex: Human Revolation diyeceğim ama ikinci oynayışımda da aynı heyecanı hissetmiştim. Hatta biter bitmez üçüncüye başlayacaktım direk ama ara vermek istedim. Mafia 2 ve Dishonored olabilir diğerleri. Bir de Fallout: New Vegas diyeceğim ama ikinciye ye başlasam yine aynı heyecanla oynarım gibi geliyor.
seriyi dahil edebiliyorsak half life
undertale
ve yine seri olarak god of war
Disco Elysium
Penrament
Broken sword