M. Özçelik @muratozclik 14 Ocak 2026 - 16:36 linux mint nedir ve neden tarihin en iyi linux distrosudur? BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 11 Gürkan ATILGAN @gurkan-atilgan neye göre kime göre en iyi distro? sunucu işi yapsan kullanılmaz, desktop ortamında son kullanıcı işleri için zaten linux kullanılmaz, bilemedim nasıl en iyi oluyor tamam iyi güzel distro da fazla iddialı söylem olmuş 😀 14 Ocak 2026 - 17:27 Yanıtla Beğen 7 M. Özçelik @muratozclik tamam gürkan atılgan 14 Ocak 2026 - 18:24 Yanıtla Beğen 1 Gürkan ATILGAN @gurkan-atilgan @muratozclik çekirdekte arada linux gömüp arada linux övüyoruz, buraya atamadığım postlar var, bekleriz 14 Ocak 2026 - 21:47 Yanıtla Beğen 1 mrx @mrx En iyi distro ile linux mint arasında baya fark var 🙂 14 Ocak 2026 - 18:20 Yanıtla Beğen 2 Housedakitopal @housedakitopal "neden tarihin en iyi linux distrosudur" 14 Ocak 2026 - 19:21 Yanıtla Beğen M. Özçelik @muratozclik bu cıkartma duygularımı cok incitiyor 15 Ocak 2026 - 01:06 Yanıtla Beğen Housedakitopal @housedakitopal @muratozclik Özür dilerim 🙁 15 Ocak 2026 - 02:02 Yanıtla Beğen 1 M. Özçelik @muratozclik @housedakitopal senin canın sagolsun hocam 15 Ocak 2026 - 03:59 Yanıtla Beğen 1 Kurabiye @kurabiye Mint hiçbir zaman en iyi distro olmadı. 14 Ocak 2026 - 19:34 Yanıtla Beğen 2GB DDR3 64BIT @gt710gaming Dizüstünde dokunmatik yüzey için iyi bir desteği yok. Bence o kadar iyi değil, sadece diğerlerine göre daha düzgün çalışıyor. 15 Ocak 2026 - 04:50 Yanıtla Beğen AB9 @sqn 1. linux dağıtımıdır. 2. değildir. 15 Ocak 2026 - 13:29 Yanıtla Beğen İptal
neye göre kime göre en iyi distro?
sunucu işi yapsan kullanılmaz, desktop ortamında son kullanıcı işleri için zaten linux kullanılmaz, bilemedim nasıl en iyi oluyor
tamam iyi güzel distro da fazla iddialı söylem olmuş 😀
tamam gürkan atılgan
@muratozclik çekirdekte arada linux gömüp arada linux övüyoruz, buraya atamadığım postlar var, bekleriz
En iyi distro ile linux mint arasında baya fark var 🙂
"neden tarihin en iyi linux distrosudur"
bu cıkartma duygularımı cok incitiyor
@muratozclik Özür dilerim 🙁
@housedakitopal senin canın sagolsun hocam
Mint hiçbir zaman en iyi distro olmadı.
Dizüstünde dokunmatik yüzey için iyi bir desteği yok. Bence o kadar iyi değil, sadece diğerlerine göre daha düzgün çalışıyor.
1. linux dağıtımıdır.
2. değildir.