Arkadaşlar iyi akşamlar.

Anneanneme geçenlerde gittiğimiz özeldeki doktor akciğer kanseri olabileceğini, onkolojiye gitmesi gerektiğini söyledi.

Şimdi bakıyorum mhrs den onkolojinin çok fazla çeşidi var, cerrahi, tıbbi, radyasyon diye çıkıyor. Benim hangi bölümden almam gerekiyor bilen varsa yardımcı olabilir mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap