blue shift, opposing force, episode 1-2 derken half life alyx de bitti... 3'e kadar sabret şimdi sabredebilirsen
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
alyx no vr oynarken o malum gizlenme bölümünde bıraktım herhalde vr ile hiç oynayamam.
hocam mabadımdan ter aka aka bitirdim no vr ile
ismini hatırlayamadım şimdi ama çakmak olan bi hl1 modu vardı, güzeldi o. o zamanlar güzeldi tabi, şimdi bilemem.
black mesa var
hl 2 cinematic mod var
half life serisi mod'dan bol bişey yok.
modundan değil hocam ya, hikaye nasıl devam edicek merakından öldürüyor insanı
@muratozclik herkes ölecekmiş sonunda 🙃
@digitalanimal HÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ