#windows 11'in güncel sallantılı gidişatı hakkında sizin görüşleriniz neler?
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ayrılsak da beraberiz
Windows Vista 2
halbuki ilk cıktıgı zamanlar gayet olumlu yorumlar almıştı insanlardan
Ne kaçırdım.?
https://x.com/WindowsLatest burdan fikir sahibi olabilirsin hocam
umrum dışı 🙂
Beter olsunlar.
W12 çıksada bitse bu eziyet. Yamalı bohça gibi oldu, daha kod tutmuyor.
windows 12'nin pek bir farkının olacağını düşünmüyorum hocam bu saatten sonra
@muratozclik Teşekkür ederim ama hesabım olmadığı için güncel yazıları göstermiyor.
MS, veri toplamaya odaklandığı için bulamaç yaptı Windows 11'i. LTSC yüklemek gerekiyor.
Ben bir sorun yaşamıyorum Windows'ta
W 8'den beri değişen bir şey yok; bir sonraki sürümde daha beter durumlara düşecek. Bir işletim sistemi her şeyi varsayılan olarak barındıramaz, barındırmamalıdır ama akıllı bıdıkların umurunda değil; bu yaptıklarını, totoları yiyor ise server sürümlerine de yapsınlar da görelim ama yemediği için nasıl sıvayacaklarını hiç bir zaman göremeyeceğiz...
Güncelleme sorununun çözülmesi gerekiyor, çünkü her şey birbirine giriyor. Şu anda baskı makinesinin bilgisayarını internete bile bağlamıyorum; korkumdan dolayı. Güncelleme geldiğinde baskı programı çalışmıyor, kesim makinesinin programı açılmıyor. Güncellemelerle çalışan sistemleri nasıl bozabiliyorlar, anlamıyorum.
copilotla ilgilenmekten debuglamayı unutuyorlar hocam 😀
@muratozclik Copilot benim için çok işe yarıyor. Grafik tasarım yaparken adeta elim ayağım oldu.
@rugudesign o zaman ne hos hocam