her fırsatta linux övmeye devam edecegim
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Neden? Çünkü 10 işi bir kişiye kitliyorlar. Oda yarım yamalak oluyor.
linux hocam
Hangisi ? Linux ana core, e tamam da bir dağıtım lazım ? hangisi o işte ? 😀
ben mint kullanıyom hocam
Ben KDE kullanıyorum memnunum henüz bir yamuğunu görmedim, Fedora KDE spin.
@nagisa yav hocam ben de geçen fedora kurmayı denedim, kurdum da; ama çalışmadı
@muratozclik Sanal makinede kullanıyorum ben.
@muratozclik https://www.youtube.com/watch?v=499jqHWZ-Ts Pek beni açmadı ama mini pc alıp ona sistem kuracaksam denerdim şahsen.
@muratozclik nasıl çalışmadı ? Zaten canlı masaüstü ortamının içerisinden kurulması gerekiyor, eğer ekran kartı Nvidia ise bazı kurulumlar oluyor bazısı olmuyor şans.
@nagisa olmayan cenahtayım o zaman hocam
Fedora tavsiye ederim
hocam kurmayı denedim, kurdum da; ama çalışmadı
@muratozclik fedora worsktation veya redhat workstation
11'i kurduğumdan beri güncellemiyorum başına ne gelecek biliyorum. Zaten regediti kurcalaya kurcalaya delik deşik oldu sağını solunu adama benzetmek için. Kesin bir yeri patlayacak. Debian'da 7'deki mutluluğuma kavuştum. En az 4-5 sene işletim sistemi yönünden kafam rahat bu çok güzel bir his. İnsan işine gücüne odaklanıyor altında land cruiser var gibi acaba yarın ne güncelleme gelecek de düzenin ağzına yüzüne edecek diye endişelenmiyorum. He öyle armut piş ağzıma düş değil. Arabasını seven gerekirse kaputu açacak. Yok öyle aman elektrikli olsun mekanik parça olmasın sanayiye hiç yolum düşmesin masraftan kaçınayım elimi kirletmeyeyim hem az yaksın çok kaçsın hem taş gibi olsun dağa taşa vurayım sadece süreyim. 😃 Bu da özgürlüğün bedeli. Tabi kimseye önermem övmem de bu sadece benim bakış açım. Herkesin ihtiyacı farklı.
MACOS. Millete derdim Apple'ya tiksinc diye ama baslarim Windows'a ya. Gaming pc windows 11, her seferinde shutdown olup olmadigini beklemem gerekiyor. Boyel bir sey olabilir mi ya...
Fan sesine maruz kalınca "mekbuk ne kadar güzel bir alet değil mi?" dediğim oluyor 😅
Linux bu kadar eksiğine rağmen övüldüğü için %5 kullanım oranlarında. Bence herkes gömse daha iyi olur.
artık linux karşısında alternatif bir şey kalmadı
yanımda linux bilen anlayan kuracak ve sıkışınca darlayacağım biri olsa dakka düşünmem. Zamanında çok uğraştım olmuyor kendi kendime..