no-vr moduyla half life: alyx oynadım
evet, half life hala gelmiş geçmiş en iyi fps serisi
no-vr moduyla half life: alyx oynadım
evet, half life hala gelmiş geçmiş en iyi fps serisi
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
vallahi hocam half life 2 ve episode'larını bitirip direkt geçtim, aralarındaki jenerasyon farkına rağmen gram yadırgamadım ortamı, atmosferi