uzun süridir 10. nesil itel sistem toplamak için uraştım aon parça anakart kalmıştı onuda aldım pendik tuzla civarı kasa toplayan varmı en azından tanıdık olaun

uzun süridir 10. nesil itel sistem toplamak için uraştım aon parça anakart kalmıştı onuda aldım pendik tuzla civarı kasa toplayan varmı en azından tanıdık olaun

Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
niye hobi amaçlı mı?
@cenk_akay08 oyun amaçlı 9800x3d kurtarmıyo eski oyun olduğundan
@djselami hangi oyun hocam, emülatör ya da sanal makine falan baktın mı?
@cenk_akay08 2000 li yıllarda cıkan warrock diye bi oyun oyun motoru eski oldugundan bazı sorunlar çıkıyo yeni sistemde
@djselami vay be o oyun hala var mı? 😀
@alaria 20 senedir oynuyom 😁
🤔