Telefonların hoparlör-ses kalitesi hakkında pek konuşulmuyor genelde. Ama artık bunu da konuşmak gerekiyor sanırım zira adamlar nasıl başardılarsa ip11’de kulaklık olmadan dinlediğin müzik-konser videolarının içinde gibi hissediyorsun. Eline telefonu alıp bir şey dinlerken oha dedirtiyor. Sanırım çoğu telefonu elime almışımdır ama dinlediğim en temiz ses bu telefondan çıkıyor. Hatta evdeki macbook air dahil olmak üzere tüm elektronik aletlerden en düzgün surround mı denir dolby mi her neyse artık, en berrak sesi bu çıkarıyor. Şaşırtıcı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Umut Koçak @umtk

    Neyse ki TeknoSeyir incelemelerinde ses konusu için özel bir başlık bile var. 🙂

  • Papa Emeritus @pope

    Apple’da HomePod pek başarılı olmadı ama HomePod yüzünden yaptıkları ar-ge’ler diğer tüm ürünlerin ses konusunda yeteneklerini inanılmaz arttırdı. iPad Pro 2018 ve sonrası, Macbook Pro 16” gerçekten inanılmaz kaliteli bir ses veriyor. iPhone 11’de boyutuna göre gerçekten iyi. Herhangi bir rakipleri olduğunu zannetmiyorum.

  • kei @kei

    #FirstWorldProblems
    Şaka bir yana son yıllarda çıkan kulaklık hoparlör fark etmez sürücülerin en dandiği bile belirli bir kalitede olmaya başladı. Zaten altı üstü bobin teli, mıknatıs ve membran. Üretimi optimize edebilince ortaya güzel işler çıkıyor. Şu küçücük plastik toplardan da koyarak hissiyatı iyice artırdılar.

  • Mr.Bell @mr-bell

    Onun yanı sıra ahize ve mikrofon kalitesi bence önemli,bir çok telefon aynı ahizeyi kullanıyor,yedek parçalar bakarken gördüm,aynı parça hem xiaomi hem huawei için uygundu.
    Yazılım farkı da illa ki vardır ama donanım da önemli bana kalırsa

@fatihy Hocam bodrumda birkaç günlük çadır kurmak için önerdiğiniz yer var mı? Aşırı pahalı olmayacak şekilde.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Muğla yine bildiğimiz gibi..

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 13

Prison Break an itibariyle bitti. Vay be, keşke hafızamdan silinse de bir daha izlesem.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 10

Fotoğraf makinesinin şarj aleti fotoğraftaki gibi, bir ucu fişten gelen adaptör ile bu kutuya giriyor, kutudan da micro usb ucu ile çıkış yapıyor.

Merak ettiğim şu, bu adaptör ile herhangi bir microusb girişli bir şeyi şarj etmek zararlı mı? Voltaj mı yükseltiyor bu alet? Kulaklığımı bunla şarj etsem sorun olur mu mesela, veya aynı şekilde kamerayı herhangi bir telefon şarj aleti ile (microusb ucu olan) şarj etmek sorun olur mu?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 11 / 13

Kablosuz şarj aletlerinin de kalitesi önemli mi? Yani dandik adaptörler bataryaya ve telefona dengesiz akımdan dolayı zarar verebilirler, peki kablosuz şarjda da aynı mevzu geçerli mi? Araç için kablosuz şarj adaptörleri var mesela 100 liraya. Sağlıklı mıdır?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Hasan Yılmaz @coolnquiet

    Kablosuz şarjda başka dengesiz akım durumu oluyor mu ya da nasıl oluyor bilmiyorum hocam ama şöyle bir şey yaşadım: Bu projede kullandığım kablosuz şarj aletini telefonumu şarj etmekte denemek istedim ama sadece 10-20 dakikada telefon da şarj cihazı da ateş gibi oldu.
    Zaten bir daha da telefonumu şarj etmekte kullanmadım:
    Bahsettiğim şarj aleti şu linkteki: https://teknoseyir.com/blog/kablosuz-mouse-icin-kablosuz-sarj-adaptoru-yapimi
    Samsung'un bazı kablosuz şarj aletlerinde fan bulunuyordu. Bence bu ısınma sebebiyle fan bulunması önemli. Varsa fanlı olanları tercih edebilirsiniz.
    Şu an sonradan aldığım Qi şarjlı mousepad'i kullanıyorum ama bunda da benzer bir durum var. Fareyi şarj ettikten sonra mousepad'de devrenin bulunduğu yer ısınıyor. Tabi fare fazla akım çekmediği ve iki ısınan cihaz direkt birbirine dokunmadığı için zarar verecek bir sıcaklık oluşmuyor.

  • Ersin Gündem @ersin_gundem

    Fansız olanları çok ısınıyor, telefon da çok ısınıyor bu yüzden.