Daha öncede söylemiştim Tr'de yaşarken Türkiye dahil 5-6 Avrupa ülkesine destek oluyordum. O zamanlarda ıt tarafına da baktıgım için ticket vs olmadan gelenlere yardımcı oluyordum hızlıca. Gidince Hollandaya ticket açmaya başlamışlardı. Şimdi geldim yine yanıma geliyorlar ama kurt akıllandı. 😀 Ticket açarsanız sırası gelince bakarım diyorum 1-2 bozuluyorlar ama alıştılar. Eskiden toyduk evdeki pclerine ssd bile takardık iş arasında. 🤣

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Selam beyler. Teb üzerinden Hgs’ye başvurdum. Ctesi geçiş de yaptım Tebde bakiyemden düşmüş. Bugün PTT ile etiket geldi. Anladığım kadarı ile bunu cama yapıştırmaya gerek yok. Plakadan okuyor zaten.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Uzun süredir type c kablo almadım. 2 ucu da type C. Yıllardır iPhone içinden çıkan kabloları kullanıyorum evde 3 adet var. Arabada sabit duracak bir adet arıyorum. Fiyat performans olarak güncel olarak ne var acaba ? Ugreenn iyi oluyordu eskiden. Bunu buldum mesela. https://amzn.eu/d/0g6e5uQ6

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 12

1-2 saate Yks’ye geç kalma videoları düşer. Talipte kalınız.☺️

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Selam. Şirketin verdiği sikko mouseların bozulmasından sıkıldım. (En ucuz küçük logitechlerden ve 2 sene önce It satın almalarını yapıyorken bende bundan alıyordum 🤣🤣) Biraz daha büyük boyutlu kablosuz fiyatı çok uçuk olamayan (max 4 k) bir kablosuz mouse önerir misiniz rica etsem ? Hemen almak istiyorum .

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 20

Plakaya normalde takılmam ama arabaya pzk diye plaka geldi pezevenk gibi😂 Bayiye özel isteğimi sordurdum 45 bin tl dedi. Tanıdık polis ile 5 bine aldık.😂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 20

https://teknoseyir.com/durum/1799812
Bugün VW bayiisinden seramik kaplama ve cam filmleri ile beraber siyah renk T-Cross Style paketi 2 milyon 80 bin liraya aldık. Salı günü teslim alacağız. Troc style paket 2 milyon 800 civarıydı. Onu da beğendik ama bizim kullanım senaryosu için bu yeterli geldi.

https://teknoseyir.com/durum/1798697#comment-64309

https://teknoseyir.com/durum/1798697#comment-6430905 Burada geçenlerde öneri istemiştim. Geçen hafta Vw bayisine gittik. Psa tarafını çok fazla kronik sorun sebebi ile eledik. 2 milyon 50...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 16

https://x.com/donanimhaber/status/2065321257667617102?s=20

Amma çirkin olmuş yav. Eski kasası da güncel kasası da gayet iyi duruyordu.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 17

Amazon logosu mu değişti? 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap