O başka seviye imiş. 🤣
İstanbul Bostancı 1 yaşında Kuzey cephe yatak odası. Diğer camlar açık ama yatılan hoca hala kapalı ve ince bir pike sabaha karşı gerekiyor. 2 2.5 ay yaz kaldı dişimizi sıkarız . 🤣
Çinli bir marka alsanız bunca yıl sonra o pili resmi bir yerde bulmak imkansıza yakın olurdu. Bir gün Apple kıllanmayı bırakırsam ( pek mümkün değil 😂) Android tarafında sadece Samsung alırım.
Slim bence yeterli. 2 sene slim kullandım 1 senedir de pro kullancısı olarak söylüyorum.
Mevcut paketimde benzer. 730 lira. Daha 7-8 ay var sonra bakarız. 😂

@rasko Mecburen aldırmak için yüzde 90 bağlarlar hocam. Herkes kullanıyor ve alternatifi yok çoğu kişi için. İş tarafında vs deli gibi kullanılıyor bizim ülkede.
Ölüm kalım kaza olmadıkça ahmaklık. Bizde girdik zamanında 2 saat önce orada olurduk. Babam 65 yaşında itü mezunu. O zamanlardan Kavacık’dan tek otobüs kalkarmış sabah onla girmiş. Şimdi arabası taksisi dolmuşu saat 10’da bide. Saydığım nedenler hariç bahane kabul edilemez bence. Benimde oğlum var o zamanlara çok var ama o günleri görürsek 2 saat önce okul çevresinde olmak için her şeyi yaparım
Hiç duymadım iyi mi ? Ayda 1 takarım gerçi araba da kablosuz da var ama bulunsun.
4/5 sene önce kullanmıştım güzeldi. Benim attığımdan daha pahalı ama olabilir.
Bir süredir ofiste ve yolda daha sık görmeye başladım. Deneyimledikten sonra yorum alırız.
Bütün gün fiyat etiketi ile uğraşıyordu adamlar. En çok onlar sevinir.
@protego Kesinlikle. Eve girmeme şansı yok yani sineği böceği vs.
Telefon tablet Apple. 1 kez bile girmedim Safariye. İkisinde de adguard dns var. Sıfır reklam. Her şeyim Chrome'da. 😀
Son bir saat içinde 187 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
12 özelinde bence de ellenmez hocam.