Pahalı değil mi biraz? 120 bin km 1.300 hem de 2 parça boya 2 parça lokal boya 😀 Sıfırı bir üst paketi hatta 1800 zaten.
Hatta aşağıdaki örnekler boyasız değişensiz kazasız belasız hem de 60bin km'de ve aynı paraya 😀
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-ogretmen-den-satlik-toyota-1320327808/detay
Ben de hayatımda ilk defa ps1 sonrası konsol aldım gta6 için. Slim aldım. Proya paran yeterse al değilse slim de çok iş görür.