arkadaşlar şimdi aklıma geldi, bu yıl TS imsakiyesi yok mu yaa?
normalde hep önceden zuhur ederdi.
arkadaşlar şimdi aklıma geldi, bu yıl TS imsakiyesi yok mu yaa?
normalde hep önceden zuhur ederdi.
evet arkadaşlar, oradaydım
MG’nin pazar yayınlarını takip edenlere tanış gelecek

Zamanında Steve Jobs, iPhone için özel bir çip geliştirme fikriyle Intel’in kapısını çalıyor. Intel bu işi yeterince kârlı ve stratejik görmediği için teklife yanaşmıyor. Bunun üzerine Apple yönünü ARM mimarisine ve üretim için TSMC’ye çeviriyor. İşler, bugün Apple’ın kendi çip ekosistemine sahip olmasına kadar geldi.
bence iş yapacak fikir, yukarı uzaması pek bir anlam ifade etmiyordu ama bu daha kullanışlı olabilir.
https://www.wired.com/story/lenovo-legion-pro-gaming-laptop-ultrawide-rollable-screen/
S23U X10 Zoom

eski güzel günler, başka bir video vesilesiyle aklıma geldi
https://youtu.be/ZeUiopFYgto?si=NgxcP4ytbRCmossU
Her zaman böyle işleri ben de yapabilmek istemiştir, hâlâ da isterim. 🙂
https://youtu.be/H5QQ0ECfwyE?si=f8yvOUjVZnZrMuM6
hoş bir oyuna benziyor, aramızda oynayanlar da kesin vardır.
tekmili birden
efsaneyi hatırlayalım
Bir projem vardı ama @leventp belki rahatsız olur diye rafa kaldırdım.