"Dacia kalitesinde Renault makyajı yemiş bir otomobil" @arandur doğru demiş ben de fikrine katılıyorum, renault'un satışlar düşünde duster kendi markasına alığ liderliğini korumak için yaptığı hamlenin bir benzeri yoksa bence dacia işte.
fiyatına baktım "2.335.800" yani pek mantıklı gelmedi hedef kitlesi ne acaba ?

https://youtube.com/shorts/Pjz9VI8kkxs?si=iXgMdOVMV6nPuoBN
(videoyu izlemedim) başlığı görünce aklıma böyle bir inceleme olduğu canlandı 🙂