Selamlar,
Ortalama bir kullanıcı olarak A56 veya Nothing Phone 2a almayı planlıyorum. iPhone 12 kullanıyorum ve eskidi iyice. Bunu satıp üstüne 3-4bin koyup 2 cihazdan birine geçmeyi planlıyorum.
Nothing kullananlar varsa memnunlar mı genel olarak kronik problemi vs. var mı diye sormak istedim, biraz daha ilginç bir cihaz farklılık olsun istedim yoksa A56 bakacağım.
Kamera ve oyunla çok işim yok sosyal medya, video, pdf okuma ağırlıklı kullanıyorum.
Teşekkürler şimdiden.

BeğenFavori PaylaşYorum yap