Abi Rockstar ya... Rockstar yapımı olmayan oyun oynayan biraz şöyle böyledir(!)

https://youtube.com/shorts/n31kj8hliCE?si=dtaafUFq-aI_ufku

Mouse P.I. For Hire VS RDR 2 - Shotgun Comparison

Subscribe if you enjoy these pointless comparison!#comparison #rdr2 #rockstargames #reddeadredemption2 #mousepiforhire
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Hayatında hiç oyun oynamamış bir Hintli kadın geldi ve Xbox'ı özüne döndürdü. (Bunun ani bir plan olamayacağını bilmekle birlikte dramatize etmek için öyle yazdım.) En azından ümit fakirin ekmeği olmaya devam ediyor...

https://x.com/Xbox/status/2047435350524477484

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Fırtınalı havada BIOS update'i yapacak cesareti daha önce sadece Ewoklarda görmüştüm.

https://x.com/RealestMemes_/status/2046242486465499326?s=20

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bir süredir twitter akışımda çok fazla Colin Mcrae Rally 2.0 övüldüğünü görüyorum. Arada hala PS1'i tüplü televizyona bağlar oynarız, çok da severim. Ne var ki aynı dönem yapılmış en iyi ralli oyunu Mobil 1 Rally Championship 2000'dir. Bu önerme sanırım oyunlar konusunda ciddiyetle savunacağım yegane fikrimdir. Terk edilmiş yazılımların bulunduğu iddia edilen sitelerden edinilip kolayca çalışabiliyor. En güncel ralli oyunlarında bile neredeyse bu kadar uzun ve zorlu parkurlar yok. Aranızda mutlaka hatırlayanlar olacaktır diye düşünerek paylaşmak istedim.

https://www.youtube.com/watch?v=3_npNn_O0S4

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 12

Harika bir içerik, 15 dakika boyunca susuyor. Bunu gerçekte ben de yapmaya başladım.

https://www.youtube.com/watch?v=AFq59VAN2kU

Shutting tf up for 15 minutes. (hard)

Sevdiğiniz videoların ve müziklerin keyfini çıkarın, orijinal içerik yükleyin ve tümünü YouTube'da arkadaşlarınızla, ailenizle ve dünyayla paylaşın.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Atladıysam affedin ama hem sosyal medya paylaşımları hem de burada gördüklerim arasında gördüğüm en yüksek hıza kendim ulaşabildim. Beşiktaş, Levent'te Turkcell ile yoğunluğun sona erdiği gece saatlerinde denedim. Denedikten sonra 5G'yi kapattım, zaten neyime gerek?

BeğenFavori PaylaşYorum yap