Bir süredir twitter akışımda çok fazla Colin Mcrae Rally 2.0 övüldüğünü görüyorum. Arada hala PS1'i tüplü televizyona bağlar oynarız, çok da severim. Ne var ki aynı dönem yapılmış en iyi ralli oyunu Mobil 1 Rally Championship 2000'dir. Bu önerme sanırım oyunlar konusunda ciddiyetle savunacağım yegane fikrimdir. Terk edilmiş yazılımların bulunduğu iddia edilen sitelerden edinilip kolayca çalışabiliyor. En güncel ralli oyunlarında bile neredeyse bu kadar uzun ve zorlu parkurlar yok. Aranızda mutlaka hatırlayanlar olacaktır diye düşünerek paylaşmak istedim.

https://www.youtube.com/watch?v=3_npNn_O0S4

BeğenFavori PaylaşYorum yap