Bir süredir twitter akışımda çok fazla Colin Mcrae Rally 2.0 övüldüğünü görüyorum. Arada hala PS1'i tüplü televizyona bağlar oynarız, çok da severim. Ne var ki aynı dönem yapılmış en iyi ralli oyunu Mobil 1 Rally Championship 2000'dir. Bu önerme sanırım oyunlar konusunda ciddiyetle savunacağım yegane fikrimdir. Terk edilmiş yazılımların bulunduğu iddia edilen sitelerden edinilip kolayca çalışabiliyor. En güncel ralli oyunlarında bile neredeyse bu kadar uzun ve zorlu parkurlar yok. Aranızda mutlaka hatırlayanlar olacaktır diye düşünerek paylaşmak istedim.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftthSon bir saat içinde 192 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Sanırım bundan önceki oyunu çok oynamıştık. 3dfx destekli ilk oyunlardandı. Çok ciddi fark oluyordu görüntüde.
PS1 de az oynamadık. memory card olmadığı için bütün gün kapatmadan oynayıp bitirmeye çalışırdık.
Gelmiş geçmiş en iyi ralli oyunu richard burns rally dir.
Richard Burns bundan çok sonra. Hatta bu oyunun devam oyununu yapan ekip sonrasında Richard Burns'ü yapıyor.
şimdiki çocuklar 2000lerin başındaki oyunları dahi oynayamıyor zor geliyor 🙂
Colin Mcrae Rally 2.0 güzel Dirt Rally 2.0 ile devam ediyoruz hayatımıza
VR2'de Track Editor favorim. Scenery çizdiğin yola göre otomatik oluşturuluyor.
bu tür ne var oynayabileceğim? Oyun mekanikleri çok iyiydi. Şimdiki oyunlarda başlayana kadar egzoz rengine kadar seçtirmeye uğraşıyor bir türlü yarış bile başlamıyor. Var mı güncel ralli oyunu bu tür?
WRC serisini de aldıktan sonra Codemasters oyunları dışında ben bilmiyorum.
Arcade mi sim mi?
@zdmr arcade. Ama yok çok iyi derseniz sim de olur. her türlü öneriye açığım
@ufo Sim derseniz arabanın rengiyle filan uğraşmazsınız ama tampon civatalarına kadar uğraşırsınız. 😊 Sim için assetto corsa rally arcade için dirt 5 tavsiye ederim.