Amaç doğrultusunda stüdyo benzeri sessiz bir ortamda çalıyorsa eğer açık kulaklıklar da düşünülebilir. Basıncı azalttığı ve fiziksel olarak seste avantaj sağladığını biliyorum. Ne var ki fiyatlara hakim değilim.
Amaç doğrultusunda stüdyo benzeri sessiz bir ortamda çalıyorsa eğer açık kulaklıklar da düşünülebilir. Basıncı azalttığı ve fiziksel olarak seste avantaj sağladığını biliyorum. Ne var ki fiyatlara hakim değilim.
Kültür oluşturmak istiyorlarsa WEC ve GT serileri gelmeliydi önce. Ayranımız olmadan başka şeylerin peşinden koşuyoruz. Neyse ki pist organizasyonumuz ve gözetmen kurullarımız çok özverili de bu işlerin altından kalkıyoruz.
@phoenixim Ben bölgede yaşadığımdan hiç tatil yapmadım ama bir gün istiyorum. Göz önünde bulundurayım.
Söz konusu esnaf-çiftçi ötv indirimi olursa babam esnaf, annem çifçi emeklisi bir tane babama bir tane annem üzerinden kardeşime yakışacağını düşünüyorum. Tokk alacak değiliz ya?
Muğla'da uygun fiyat... Başarılar dilerim. Belki bir ihtimal Ortaca tarafı diyeceğim ama zor. Belki Seydikemer'in Fethiye'ye yakın yerlerinde vardır bir şeyler.
Mi 15t pro kamera olarak gerçekten çok iyiydi ancak modlar ve rutinler uygulamasına kameradan daha çok önem verdiğimi anladığım için Samsung'a dönmüştüm. Bakalım yenisi nasıl olmuş.
Ben de hafiften insülin direnci hissetmeye başladım ve ilerlemeden diyetimi değiştirdim. Babam 63 yaşında. Kilo olarak fazlası var. Alkol, sigara, et ve karbonhidrat ağırlıklı beslenme hepsi var. Geçen tahlile gitmiş bana söylediği kadarıyla sadece iyi huylu kolestrolü 10 puan, tansiyonu da 13 çıkmış. Köylü olmanın ve sürekli hareketli olmanın sağlıklı beslenmekten daha önemli olduğunu düşünmeye başladım.
@arandur anladım. benim eksikliğim ama kötü değil yani denemeye değecek kadar lezzetli bence.
@arandur blendlerin tamamı karışık çekirdek. Tadı tutarlı olduğu sürece sorun değil bence.
Ben en son ucuz diye bunu aldım. Yapay zekaya sorarak sert ama asidi düşük kahve olarak tercih ettim. Benim işimi gördü. Hatta kremamsı bir his bırakıyor damakta o da hoşuma gidiyor.
Cortana bu şaka işlerinin zirvesiydi. Tabii şakalar önceden yazıldığı için.
Tamam, sana kısa ama komik bir şaka bırakıyorum:
Bilgisayar neden denize girmiş?
Çünkü “surf” yapmak istemiş! 😄
Son bir saat içinde 196 ziyaretçi, 87 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Android Auto'ya Gemini geldiğinden beri bana Michael diye hitap etmesini istemek verdiğim en iyi kararlardan biriydi.