Bu şarkının en sevdiğim kısmı "İstanbul’a bahar geldi, yaz geldi" kısmı.

Hüsnü Arkan & Feyza Eren - Yağmurlar / Yalnız Değiliz (Official audio)...

Hüsnü Arkan - Yalnız Değiliz, şarkılarını dinle! takip etmek için: https://goo.gl/2RiE78 iTunes: https://goo.gl/427Cas Spotify: https://goo.gl/aEPcgw Ada Müz...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Spotify son güncellemeyle birlikte s.çayım yapacağın işe dedirtti. Kitaplıkların altındaki son çalınan şarkılar gitmiş bulamıyorum ve sık sık orayı kullanırdım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5

@orcun Geçenlerde bahsettiğin sıvı temasına ithafen

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Beni kimlerin engellediğini görmenin bir yolu var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Orcun @orcun

    Biraz sosyal mühendislik yapacan. 2. üyelikle takıl veya takip et gündemleri videoları beğenenlere bak, o beğenilerden tek tek profillere gir kendi arm üyeliğinden yani ondan sonra baktın ki birinde seni anasayfaya atıyorsa vs o adam seni engellemiştir. 😀 Şöylesi de var denk geldim çünkü adamın hiçbir etkileşimi yok, ts'de geziyor ama hayalet beğeni yorum hiçbirşeyi yok, işte onu bulmak çok zor ben şansa denk geldim takip edemiyorum vs. hee dedim engellemiş oradan bende engelledim. Böyle toplasan 50 kişiyi rahat engellemişimdir. Beni engelleyen adamın benle zaten işi yok, e ben niye engellemeyeyim ?

    • Equitatus @equitatus

      Seni engelleyen kişiyi nasıl engelliyorsun ki? Profilini göremiyorsun o kişilerin.

    • Orcun @orcun

      @equitatus Mesela atıyorum, ben göremiyorum ama @asd bilmemne niki diyelim. Bunu ben eski bir duruma yazıyorum o nike tıklıyorum ufak pencere açılıyor ya orada engelliyorum. Veya işte sağda solda görünce biri yazmış yorum askıda vs gene tıkla tam ekran değil ortada açılıyor oradan engelle. İlla yani profile gitmene gerek yok.

    • ARMv7 @armv7

      Direk beni engelleyenler şunlardır diye bir liste yok yani. O kadar uğraşamam ya o kadar takıldığım bir konu değil 😀

    • Gump @runforrest

      @equitatus Sonradan vazgeçer de engeli açar diye önlemini alıyor. 😂

    • Orcun @orcun

      @armv7 Olsa kavga çıkardı ya, akışı düşün bir ?

      '' Beni niye engelledin ya .... ben sana ne yaptım ? ''
      😀

    • Orcun @orcun

      @runforrest İşin komedi yanı adam beni engellemiş sonra geliyor beni etiketliyor. Abi bilgisayarımda şu şu var ne yapıcam sen bilirsin. Çakal bari engeli kaldır sor ? 😀 Veya başak biri etiketliyor yazmış işte çocuk telefonumda .. oldu vs. alta biri orçun bilir demiş etiketlemişte duruma gidemiyorum ki ? 😀 sonra bana kızıyorlar engelliyor şöyle böyle arkamdan laf atılıyor. Engellerim tabi sen niye engelliyorsun ? çakal işte ben engelledim ama yargılarım üstüne laf sokarım cevap veremez nasıl olsa diye falan vs. vs. uyanık.

    • ARMv7 @armv7

      @orcun Engelleyip sonra soru sormak hakikaten komikmiş 😀

    • Orcun @orcun

      @armv7 Birde bak bazı tatlı su kurnazları var, başkası beni etiketlemiş abi şöyle böyle altta biri diyor ki bu orçun beni engellemiş bu zaten böyledir engeller vs. vs. başkası geliyor zaten uzun yorum yapıyor okunmuyor diyor, başkası diyor avatarından gıcık kaptım vs. vs. ne oluyor sonra ? toplu engel. 😀

    • ARMv7 @armv7

      @orcun İnsanlar sataşacak yer arıyor sanırım. Oysaki Hoşlanmadığın birşey varsa protesto etme yöntemi olarak engellemek güzel bir yöntem. O avatar olayını yazacaklarına kadar engellese hem görmeyecek, hem yazmaya gerek kalmayacak D:

    • Orcun @orcun

      @armv7 Ya engelleyebilir sıkıntı yok, sevmiyorsa engellesin ne yapayım yani ? ama sen gelip aşağılayıp laf söylersen o konu ayrı bir mevzu, ha bende arada yapıyorum ama ortalık yere de yazmıyorum. Başka yerde tartışıyoruz mesela adam hoop diye akışta taşıyor kendi durumda bu orçun da zaten böyle böyleymiş vs. tamam gene de taşı da ben biliyorum işte orada sana yazıcam sende sileceksin kendi durumun kendi kuralın oluyor, ben lap diye sana 10 paragraf yazıyı zaten yazmam. Ama ne oluyor işte baktım bu kıvamda zaten yemini atayım dahada ateşi harlıyorum. 😀

Merhaba TS ahalisi profil fotoğrafımı değiştiriyorum. Bazı kullanıcılar profil fotoğrafından tanıyor olabilir. Akıl karışılığına yol açmamak için buradan duyurayım da yeni bir profil zannedilmesin 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 21

@bilgennyk bu da benim flickr profilim https://www.flickr.com/photos/148410470@N02

Adımı da açık etmiş oldum ama zaten bilen biliyor herhalde 😀

muhammed yıldız

Explore muhammed yıldız's 18 photos on Flickr!
BeğenFavori PaylaşYorum yap