Kablonet'ten böyle bir sms geldi. Taahhüt başlangıcı 18.01.2018 bitiş 08.01.2020. Bir sene doldu diye mi geldi acaba.

Edit: Zaten sms de belirtilen paketi kullanıyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Kariyer.net'den bir iş ilanına başvurdum. İlanda aranan kriter, ilgili bölümden mezun olmak. Bende o bölümden mezun oldum. Neyse bugün mail geldi mezun kriterine uyum sağlayamamışım. Bir yanlışlık oldu sanırım ben ilanda açıklanan bölümden mezun oldum diye mail attım gelen cevap "ilgili bölüm için mezun kriterine uymuyorsunuz". Abi şaka gibi ya 🙂 direkt almıyoruz kardeşim demiyorlar. Bu arada başvurduğum ilan Turkish Technic'in bakım servis elemanı. Havacılık mezunuyum ve CV'mde bunu belirttim. Yani anlayacağınız bu işler hep torpil meselesi. İlanı dün açmışlar bugün yayından kaldırılmış. Uzun uzun sövmek istiyorum da neyse..

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Kartı kullanmadığım zaman Enpara uygulamasından internet alışverişine kapatıyorum. Fakat kullanacağım zaman harcayacağım limitten 5-10 TL fazla belirliyorum. Ama Aliexpress karttan parayı çekince limit yetersiz uyarısını veriyor. Bende bu sefer limit olarak 2-3 katını giriyorum bu sefer parayı çekiyor. Başına gelen var mı? Örneğin az önce 69 TL'lik ürün alayım dedim limite 100 TL girdim alışverişi onaylamadı. Limiti 200 yapınca onayladı. Son 2-3 haftadır böyle.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Batuhan @achfighter

    Enkartın internet alışverişi limiti aylıktır. Yani diyelim ilk hafta 20 liralık bir şey aldınız. Aldıktan sonra da kartı internet alışverişine kapattınız. Tekrar alışveriş yaparken yazacağınız miktarı o ay içinde daha önce yaptığınız miktarın üzerine ekleyip öyle limit belirlemelisiniz. Yani ikinci alışveriş 30 lira ise limiti en az 50 lira yapmanız gerekir çünkü daha önce 20 liralık alışveriş yapmıştınız zaten.

    Ayrıca o ay ne kadar alışveriş yaptığınızı hatırlamıyor ve ne kadar limit girmeniz gerektiğini bilmiyorsanız fazladan bir limit girip uygulamanın ana sayfasına dönün. Sonra tekrar internet alışverişi limiti belirlemek için girdiğinizde o ay içinde kullanılabilir limitiniz gözükür. Bu sayede tam alışveriş miktarı kadar limiti belirleyebilirsiniz.

  • sawgent @sawgent

    Kredi kartında mıydı ön ödemeli kartta mıydı tam hatırlamıyorum ama her seferinde önceki harcama ile birlikte limit belirleniyor. Yani 69TL harcayınca, sonraki alışverişte limiti 100 yaparsan aslında 31TL'lik limit açılmış oluyor. Böyle bir durum vardı. Her seferinde hesap kitap yapmak zorunda kalıyordum ben de.

  • Filtre @kahve

    Teşekkür ederim bilmiyordum çok iyi oldu bu bilgi @achfighter @sawgent

French press ile kullanılmak için hangi filtre kahvesini önerirsiniz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 15 / 25

Telefon yere düştükten 3 dakika sonra böyle bir bildirim gelmesi 😂

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Max 50 TL'lik kendime cüzdan alayım diyorum. Var mı önereceğiniz yurtiçi olur yurtdışı olur marka/link vs.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 7

Şu oyunlarda 60 fps sorununu nasıl çözebilirim? Xbox uygulamasında dvr kısmını kaldırmış Windows. Ayarlar kısmına koymuş oradan da kapalı ama oyunlarda 60 fps den yukarı çıkamıyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 6

Dostlar linkini verdiğim ingilizce testin cevaplarını nereden bulabilirim? Veya bi babayiğit cevaplayabilir mi? Benden çok dua alır 🙂

http://www.globalinsightelt.com/download/GLOBAL%20INSIGHT%20STARTER%20FINAL%20TEST.pdf

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 28

Neyi denediysem Vlc Player'a çift altyazı ekleyemedim. Tek altyazı dahi ekleyemiyorum. Altyazı ekleye basıp altyazı ekliyorum sonra alttaki bar ilerliyor ama video oynamıyor. Nerede yanlış yapıyorum acaba?

BeğenFavori PaylaşYorum yap