Ya bu Elgato görüntü yakalama kartı değil miydi? 😀 Akşam markette beyin yamışması yaşadım 😀

Ya bu Elgato görüntü yakalama kartı değil miydi? 😀 Akşam markette beyin yamışması yaşadım 😀

Son bir saat içinde 305 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
EliGato değilse El Gato dur bu.
El Gato'ymuş marka, İspanyolcada kedi demekmiş.
Farketmez götüüür 🙂
Güzel mi? Denemedim vallahi, tavsiye ederseniz denerim bi 😀
Bu da görüntü yakalatıyor. Uyanık bırakarak.
2 çeşidini aldım, içemedim.
gato.. kato.. kedi 🐱
Tadı çok kötü önermem. Sanki soğuk suya üç kere kahve kahve kahve demişler gibi bir tadı var.
Şişsesiyle satıyorlar demek ki.