Selamlar
Ortadaki 1660ti'lı modeli alacağım fakat, 500QR(140$) verip 2060'lı modele yükselmeye değer mi? Yoksa 500QR(140$) daha az verip 1650'li(140$) model mi alınmalı?


Selamlar
Ortadaki 1660ti'lı modeli alacağım fakat, 500QR(140$) verip 2060'lı modele yükselmeye değer mi? Yoksa 500QR(140$) daha az verip 1650'li(140$) model mi alınmalı?


Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
at varken neden eşek alıyosun ki? 😀
%15-20 performans farkı için değecek bir miktar.
Hangisi hocam? 2060 mı?
Evet. 2060 alınır.
1660Ti ile 2060 arasında aman aman fark yok. Ama bütçe sıkıntısı yoksa 2060 tercih edilebilir
Bütçe sıkıntım yok da parayı da ağaçtan toplamıyoruz yani 😀 😀
Sadece kart değil depolamada değişiyor,
Bu modelin soğutması ile ilgili farklı durumlar var gördüğüm kadarıyla,emin olmadan almayın bence
Bende var aynısından. Soğutma sıkıntısı yok.
@agab Youtube'ta öyle denmiyor 😀 Birde senin 3. nesil ryzenlı aynı kasa olduğunua emin misin
https://www.youtube.com/watch?v=ZRDUR-rPGsM&t=220s
@melburg 3750h benim işlemci. Kaçıncı nesil bilmiyorum.
@melburg Aynen bu videoyu izlemiştim.
@agab Kasa farklılıkları olabilir,bir haber gelecekti sizden maile cevap gelmediği için üstelemedim,bir şey mi oldu o ara?
@mr-bell Kasa farklıymış evet de, cevap atmıştım hocam siz mi kaçırdınız, yoksa yanıt verdiniz de ben mi kaçırdım? 😀
@agab Ben en son adres ile ilgili atmıştım ama sonra bildirim gelmedi 🙁
En kötü biz de açarız dremel ile delikleri 🙂
@mr-bell Benim sorunummuş ya pardon. Ulaştım tekrar
1650 Ti içeren modeli kullanıyorum. Maddi sınırdan dolayı bu modeli seçtim. Ancak sizin bir sınırınız yoksa 1650'ye düşmeyin. Hem soğutma sistemi kötüleşiyor hem de ekran kartı.
2060 içeren modeli de tavsiye etmem çünkü asusun önceki seri dizüstü bilgisayarı ve içerisinde 3750H işlemci var. Bu işlemci 1660 Ti ekran kartına dahi darboğaz yapıyordu.
1660 Ti içeren yeni modelde ise 4800H işlemci bulunuyor ve bu işlemci 3750H'nin 2 katından dahi daha güçlü bir işlemci.
Tavsiyem 1660 Ti'lı modeli almanızdan yana.