youtube beni trolluyor

youtube beni trolluyor

#HaftalıkGündemeMalzeme Hollanda'da satıcılar içerisinde HyperX Cloud III ve Razer Kraken V3 modellerinin de olduğu bazı kulaklıkları satıştan çekmeye başladı. Sebebi içeriğinde fazla Bisfenol A (BPA) olması. Ne kadar olabilir, bunlarda ne kadar daha fazla detay verilmemiş.
Bisfenol A'nın gıda ambalajlarında vs kullanılması yasak, giysilerde de miktar sınırı var ama kulaklıklarda yasal bir kısıtlama bulunmuyormuş.
Yorum yapan bir toksikolog da kulaklıtan bişey olmaz ya, takmayın kafaya (kulaklığı kastetmiyor) demiş.
Detaylar ve kaynak: https://nos.nl/artikel/2603689-koptelefoons-uit-voorzorg-uit-verkoop-na-onderzoek-schadelijke-stoffen
macOS'da hazırlanmış Windows Insider Program 11. yıl özel duvarkağıtlarını indirmek isterseniz:
https://www.microsoft.com/en-us/windowsinsider/articles/celebrating-11-years-together
Selamlar,
4 yıl önce topladığım sistemi satıyorum
https://teknoseyir.com/durum/1340824
Buradan bir arkadaşa indirimim olur.
Ryzen 9 9900X'i soğutmak için şu seçeneklerden hangisini seçmeli? Sıvı soğutma hiç kullanmadım uzun yıllar gitmez gibi bir algım var yoksa onu seçerdim hemen.
Arctic Liquid Freezer III 420 82 euro (~ 3125 tl) - radyatör ön panele takılabiliyor
Arctic Liquid Freezer III 360 76 euro (~ 2940 tl) - ön ya da üst panele takılabiliyor
Noctua NH-D15 G2 LBC 150 euro (~ 5725 tl)
Noctua NH-D15 116 euro (~ 4425 tl)
Netflix hesap paylaşım engelleme Türkiye'de de aktif oldu mu? Annem benim hesabımı kullanıyordu böyle ekran çıkmış.

500gb 970 evo sistem diskini upgrade ihtiyacı doğdu, kampanya varken aldım. Kurulum yaparken kahveyi yudumlarım artık, teşekkürler @bilendenaldestek

twitter'a (ya da x mi demeli artık) bir ayar çekmek gerekti.

İndirime girmiş, hiç ihtiyacım olmamasına rağmen şeytan dürtmüyor değil.

#OyunGündemineMalzeme
Microsoft, satın alım sonrası Activision Blizzard oyunlarının bulutta yayınlama hakkını 15 yıllığına Ubisoft'a sattı. Böylece bu oyunları Xbox Cloud Gaming'de exclusive olarak yayınlayamayacak veya rakip bulut platformların hangisinde yayınlanabileceği ile ilgili otorite olamayacak. Herkes Ubisoft ile anlaşıp bu oyunları bulut servisine getirebilecek.
İngiltere Rekabet Kurumu'nun veto gerekçesi de böylece ortadan kalkmış oluyor. Onay çıktığında artık satın alım sonlanır.
https://blogs.microsoft.com/on-the-issues/2023/08/21/microsoft-activision-restructure-acquisition/
"Takmayın kafaya" iyiymiş 😄
Sennheiser Momentum 4S'te de varmış, Reddit'te tartışıyorlardı.