#HaftalıkGündemeMalzeme Hollanda'da satıcılar içerisinde HyperX Cloud III ve Razer Kraken V3 modellerinin de olduğu bazı kulaklıkları satıştan çekmeye başladı. Sebebi içeriğinde fazla Bisfenol A (BPA) olması. Ne kadar olabilir, bunlarda ne kadar daha fazla detay verilmemiş.

Bisfenol A'nın gıda ambalajlarında vs kullanılması yasak, giysilerde de miktar sınırı var ama kulaklıklarda yasal bir kısıtlama bulunmuyormuş.

Yorum yapan bir toksikolog da kulaklıtan bişey olmaz ya, takmayın kafaya (kulaklığı kastetmiyor) demiş.

Detaylar ve kaynak: https://nos.nl/artikel/2603689-koptelefoons-uit-voorzorg-uit-verkoop-na-onderzoek-schadelijke-stoffen

BeğenFavori PaylaşYorum yap

macOS'da hazırlanmış Windows Insider Program 11. yıl özel duvarkağıtlarını indirmek isterseniz:

https://www.microsoft.com/en-us/windowsinsider/articles/celebrating-11-years-together

Celebrating 11 years of the Windows Insider Program - Windows Insider

Celebrating 11 years of the Windows Insider Program, Amanda Langowski reflects on the vibrant community of Insiders, their impact on Windows innovation, and marks the occasion with specially designed...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Ryzen 9 9900X'i soğutmak için şu seçeneklerden hangisini seçmeli? Sıvı soğutma hiç kullanmadım uzun yıllar gitmez gibi bir algım var yoksa onu seçerdim hemen.

Arctic Liquid Freezer III 420 82 euro (~ 3125 tl) - radyatör ön panele takılabiliyor
Arctic Liquid Freezer III 360 76 euro (~ 2940 tl) - ön ya da üst panele takılabiliyor
Noctua NH-D15 G2 LBC 150 euro (~ 5725 tl)
Noctua NH-D15 116 euro (~ 4425 tl)

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 10

Netflix hesap paylaşım engelleme Türkiye'de de aktif oldu mu? Annem benim hesabımı kullanıyordu böyle ekran çıkmış.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

500gb 970 evo sistem diskini upgrade ihtiyacı doğdu, kampanya varken aldım. Kurulum yaparken kahveyi yudumlarım artık, teşekkürler @bilendenaldestek

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

    Ben Samsung'tan çok soğudum ya; ya yazılımı çalışmaz, ya donanımı bilinçli eskitir, ya birden fazla firmware sürümü olur, ya taşerona paslar...

    • bilendenal.com @bilendenaldestek

      @lterlemez Siz problem yaşadınız takip ettim ama problem kaynağı için gerekli bilgileri alamadım. Belki farklı bir fikir üretilebilirdi .

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @bilendenaldestek: Sizlik bir şey değil ki, Galaxy Watch Sport aldım, düzgün 1-1.5 sene ya çalıştı ya çalışmadı. Tutturdular, antrenman tipleri ekleyeceğiz, saat otomatik algılayacak. Algılayamadığı gibi kalp ritmi ölçümünü de bozdular (firmware ile hem de), sonra düzeltmediler de ki artık destek de yok -ki son bir güvenlik güncellemesi geldi, firmware olarak ve bilin ne oldu, saat kolumda bile değil iken "çok hareketsiz kaldınız, biraz hareket edin" der oldu-; üstüne bir sürü seri çıktı (4, 5 ve 6). Magician diye bir yazılım hazırladılar, doğru düzgün çalışıyordu. Versiyon 6.3'ten sonra ne oldu ise performans sekmesinde anlık okuma/yazma/tepki istatistikleri çalışmaz oldu. Bu ay 8. sürüm çıktı, değişen bir şey yok. Ne 980 ne de 970 Evo Plus (NVMe.2) diski görüdüğü halde perfomans sekmesi çalışmıyor (dünya çapında sorup, cevap arayanda var hem saat hem de Magician için) -versiyon 6.3'ü yüklerseniz, sorun yok, hala çalışıyor-. Note 8, 9, 10 ve hatta ve hatta 20 gibi amiral gemilerini ardına bakmadan yakıp, batırdı. Note 8'e bile Android 10 falan vermedi ya. Şimdi ben bu firmaya, son verdiği garantiye rağmen güvenir miyim? Kesinlikle hayır. En son denemek için 980 aldım işte. Exceria'ya geçtim. Bundan sonra da muhtemelen ya Exceria ya da WD gibi diğer firmalar ile falan devam ederim. Saati de Huawei veya Xiaomi ile değiştirmeyi düşünüyorum. Kalemli Samsung tablet de bakıyordum ama onu da ya Huawei ya da Lenovo ile idame edeceğim sanırım. Gene belli olmaz ama alternatiflere kesinlik bakacağım açık artık.

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @bilendenaldestek: Seri numarasını veririm sıkıntı değil ama soğutuyor işte. Muhtemelen farklı kontrolcüler ile üretilmiş iki tipi var, ürünün. O yüzden iki farklı firmware var.

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @lterlemez: 980 pro değil, düzelttim.

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @lterlemez: Asıl konuyu unuttum, bu arada sürücü de çıkartmıyor artık. Microsoft'un jenerik sürücülerini öneriyor, Samsung.

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @lterlemez: Düz 980 NVMe.2 artık bu sürücüyü kullanıyor: Standart NVM Express Denetleyicisi

İndirime girmiş, hiç ihtiyacım olmamasına rağmen şeytan dürtmüyor değil.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 11

#OyunGündemineMalzeme

Microsoft, satın alım sonrası Activision Blizzard oyunlarının bulutta yayınlama hakkını 15 yıllığına Ubisoft'a sattı. Böylece bu oyunları Xbox Cloud Gaming'de exclusive olarak yayınlayamayacak veya rakip bulut platformların hangisinde yayınlanabileceği ile ilgili otorite olamayacak. Herkes Ubisoft ile anlaşıp bu oyunları bulut servisine getirebilecek.

İngiltere Rekabet Kurumu'nun veto gerekçesi de böylece ortadan kalkmış oluyor. Onay çıktığında artık satın alım sonlanır.

https://blogs.microsoft.com/on-the-issues/2023/08/21/microsoft-activision-restructure-acquisition/

Microsoft and Activision Blizzard Restructure Proposed Acquisition

In January 2022, Microsoft announced the proposed acquisition of Activision Blizzard, Inc., to advance our goal to bring more creative and innovative games to players everywhere and on any device....
BeğenFavori PaylaşYorum yap