İlk defa duydum. https://x.com/miraskaIan/status/1947393358584005072
N Ziya Çeliksu
Kayıt tarihi: 26.10.2016
Gazi Rts
Uğrak Dergisi
İlk defa duydum. https://x.com/miraskaIan/status/1947393358584005072
Eski bir arşiv kaydından çıkardım. Ses ve görüntü kötü vaziyetteydi. Elimden geldiği kadar toparlamaya çalıştım. https://youtu.be/jAf2VlglHS0
Polonyalı stüdyolar Türkçe oyun çıkartabilirken büyük firmaların Türkçe yapmaması tamamen umursamazlıktan başka bir şey değil

Ddr5 ramlere bakıyordum. 6000-8000 MT/s arası cl değerlerinde aşırı bir kötülük yoksa neredeyse aynı performanslar var. Hatta bazen 6400 daha iyi.O zaman daha yüksek frekans için fazla para vermenin ne anlamı var. Yoksa kaçırdığım bir nokta mı var.
Şu an 2k 27inç ekran kullanıyorum. Onu kardeşe verip 4k ya geçeceğim. Sizce 27inç mi mantıklı yoksa 31 inç mi? Çok büyük gelir mi? Kullanım senaryosu %20 oyun %20 iş %50 dizi,film video %10 diğer
Telefonlarda işlemcilerin hepsi sıcaklıktan darboğaz yaşıyor. Yüzde 30-50 performans kaybı var ama nedense hemen hiç konuşulmuyor. Pc de olsa kıyamet kopar. Herkes ne yapalım fan takacak halimiz yok diyerek kabullendi mi ne oldu.
Samsung S24fe ve Xiaomi 14t pro arasından hangisini tercih ederdiniz. Xiaomi 5 bin lira daha pahalı, samsungun artısı uzun süre güncelleme desteği ve yapay zeka oyuncakları, performansları yakın
Bu fiyata olsa olsa sahtedir diyorum

Sonunda bu konu ile ilgili video yapıldı. Performas yetse bile çoğu zaman ray tracing i bu nedenle kapatıyorum. Halen çok yol kat etmesi gereken bir teknoloji https://www.youtube.com/watch?v=K3ZHzJ_bhaI
Yeni nesil makinelerde yumusatici ve deterjan icin iki buyuk goz var. Bittikce dolduruyorum, makine ihtiyacina gore alip kullaniyor. Hatta AI modunda calistirinca bazen 'bunlar tam temiz olmadi, ben bir tur daha yikayacagim' vb. diyor.
benim makina güncel bir samsung (max 4-5 yıllık) öyle bir çekmece bölmesi yok dökünce şarr gidiyor. Onu mu bekliycem 15 dk vs. Bsg
kapak olayı sıvı deterjan için doğru. sonrasında sıvamış. 1 doğru 1 yanlış.
ön yıkama ayarı hariç zaten hepsini ilk seferde çekiyor makine kapağı açıp elbiselere de döksen farketmez...