BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 15

Polonyalı stüdyolar Türkçe oyun çıkartabilirken büyük firmaların Türkçe yapmaması tamamen umursamazlıktan başka bir şey değil

BeğenFavori PaylaşYorum yap
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Ddr5 ramlere bakıyordum. 6000-8000 MT/s arası cl değerlerinde aşırı bir kötülük yoksa neredeyse aynı performanslar var. Hatta bazen 6400 daha iyi.O zaman daha yüksek frekans için fazla para vermenin ne anlamı var. Yoksa kaçırdığım bir nokta mı var.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 9

Şu an 2k 27inç ekran kullanıyorum. Onu kardeşe verip 4k ya geçeceğim. Sizce 27inç mi mantıklı yoksa 31 inç mi? Çok büyük gelir mi? Kullanım senaryosu %20 oyun %20 iş %50 dizi,film video %10 diğer

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 19

Telefonlarda işlemcilerin hepsi sıcaklıktan darboğaz yaşıyor. Yüzde 30-50 performans kaybı var ama nedense hemen hiç konuşulmuyor. Pc de olsa kıyamet kopar. Herkes ne yapalım fan takacak halimiz yok diyerek kabullendi mi ne oldu.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 13 / 19
  • OrcunFix @orcunfix

    Eeee o kadar işlem gücünü cebinden taşırsan bedeli bu olur. 😀 Hey yavrum hey, millet s23 s24 s25 ultra ile dex'i açıyor yetmiyor windows uygulamaları açan winlator ile de arkaplanda oyun açıyor sonra da telefon ısınıyormuş işte vs. e o ısınmasında kim ısınsın ? 😀 Şimdi kayıp var tabi ki ama bu kayıp olduğu halde bile telefon zaten hızlı çalışıyor. Oyunlarda mesela ısındı aaa telefon kasıyor oyun 60 fps veriyorken 30 fps'e düştü durumu da pek olmuyor. Ha tabi giriş orta segmentte olabilir ama üst segmentte bu çok nadir oluyor yada olmuyor. Çünkü zaten o kısıtlansa bile işlem gücü hayli hayli yetiyor. Fanlı cihazlar var antif soğutmalı ama onların da sorunları var. Zır zır öten fan var, bit kadar 1 kuruşluk fan var. Bir yerden hava çekiyor öbür yerden atıyor parmak kadar yer kaplıyor cihazda. E bunu da samsung apple şu bu pek koymuyor çünkü adam o ölü alana fan koyacağına kamera koyuyor. Pilin kapasitesini kısmıyor vs. e toz derdi fan sesi derdi de olmuyor. Bunu nubia asus lenovo gaming telefonlarda yıllardır kullanıyor aslında ama tutmuyor yani tercih edilmiyor.

    • N Ziya Çeliksu @ziya-celiksu

      Benim merak ettiğim testlerde maksimum 45 derece falan yazıyor. Bu işlemcilerin sıcaklık sınırı ne, bana sanki insanların elinde o kadar sıcak bir şey istemeyeceği için bilinçli yavaşlatma var gibi, diğer parçalara etkisi olur mu falan tabi bilemem ama misal 45 değil 60 a kadar izin verilse bu dar boğaz belki olmayacak gibi ama kimse o kadar sıcak bir şey istemez diye düşünülüyor olabilir.

    • OrcunFix @orcunfix

      @ziya-celiksu E tabi ki yani kimse elinde devamlı taşınan bir cihazın dışarı 45 50 derece verecek şekilde o cihazı tutup kullanmak istemez haliyle. Ama sadece ısınma da değil aslında çünkü bu cihazların en yumuşak karnı pil, e şimdi yüksek sıcaklık yüksek frekans aşırı pil tüketimi demek. Tamam iyi işlemcisi var okey e pil yarım günde biterse kim alır kim tercih eder ? ama öbür türlü adam 8 elite diyor antutu puanım 23 milyon diyor öyle pazarlıyor. Pokofonun bak mesela çoğu telefonunun reklam afişi vs. adam kamerasından daha çok en tepeye antutudan 2 milyon puan diye yazıyor. 😀

  • AB9 @sqn

    yoo kabullenmedik, throttling test yapıyor, ona göre telefon alıyoruz. %20 kaybı olan telefonları tercih etmiyoruz.

    https://beebom.com/how-test-smartphone-throttling/

    • AB9 @sqn

      @alptekinck aldığımız hiçbir ürünün kullanım ömrünün %99.99 süresinde maksimumunu kullanmıyoruz, ama ihtiyacımız olduğu %0.01'lik zaman diliminde bunu sağlayabilmesini bekleriz. throttling test de pratik hayatı değil, bu tarz durumları simüle eder, ihtiyacım olduğunda vaadin yarısını verecek ürünü tercih etmiyorum.

    • N Ziya Çeliksu @ziya-celiksu

      Ama özellikle üst seviye işlemcilerde bu başarımı sağlayabilen yok gibi,

    • AB9 @sqn

      @ziya-celiksu https://www.youtube.com/watch?v=Qe7jHnfPBLI

      snapdragon elite ile dimensity 9400'ün her ikisi de yük altında %62 veriyor, yani %38 kayıp var, yine de 9400'ün ortalama değeri elite'in max değeriyle hemen hemen aynı. tüketici buna bakıp kendisi için doğru kararı verebilir. eğer 15 dk boyunca yük altında kullanacaksa ona göre işlemci seçmeli.

    • OrcunFix @orcunfix

      Bu test güzel de şu da var. Bu artık hafif kalıyor zorlayamıyor çok fazla. Birde size ufak bir örnek vereyim reklam bütçesini editörlere yediren firmalar var. Bu adamlara deniliyor ki işte en yüksek skoru alacak şekilde göster. Birtane abimizden öğrendiğim akdarıyla telefonu buzdolabına atıp test eden editörler varmış. Yetmiyor zaten hatsız test ediliyor. E iyi de kardeşim telefonu hatsız kullanan mı var ? neymiş efendim telefonun skorunu etkilermişmiş, ulan sen editör değil misin ? seve seve test edeceksin. Elinde 3 tane hatla türktelekom turkcell vodafone gideceksin en az yerde çeken en çok telefonun güç harcayacağı senaryoda test edeceksin. Böyle medyada youtube'da bazı sitelerde satın alınmış kendilerini editör diye pazarlayan adamlar var. Bunlar editör meditör değil birde onu ayıklamak lazım. Birtane marka bütün editörleri tatil yaptırıp sonra da saat inceletiyor. Akıllı saat yani bu saat marka da baya büyük bilirsiniz. İsim vermiyorum da fanboyları ve satın alınmış adamları boldur bunların. Ya akıllı saat diyorsun o saatten wp üstünden gelen mesaja cevap yazma özelliğin yok. İşte gülücük atıyor göstermiyor saat. Bunu da hiçbir editör demiyor ya öyle diyor gelen mesajı gösteriyor ve geçiyor detayı yok belirtmiyor ve yurtdışında da böyle. Bunlar öyle az buz değil ya milyon aboneli kanallar birde. Sen araştırıyorsun da redditten oradan buradan bilgi ediniyorsun meğer marka bunlara parayı yediriyormuş ondan söylemiyorlarmış. 😀 Beleşe tatiller bilmemneler yurtdışı gezileri hep ondanmış. Ya çıkma o zaman ? kendi onuruna yedirirebiliyorsan bunu eşit ve adil inceleyemeyeceksen yapma bu işi ? niye satıyorsun akrdeşim onurunu haysiyetini ? birde editör kılıfıyla geziyorlar. 😀

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @teknodeath Markayı neden söytemiyorsunuz ki? Ben de mesela saat incelemelerinde telefona gelen bildirimleri telefonun bildirim bölümünden silebiliyor mu, yerel takvim ile falan senkron olabiliyor mu diye soruyorum mesela ama hiç birisi ama hiç birisi, bir sonraki incelemesinde bunlardan bahis etmiyor yine...

    • Alptekin @alptekinck

      @sqn yorumun altına yazmayacaktım aslında. yine her zamanki hata olmuş 😀

  • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

    Soğutma sistemleri yetersiz de o yüzden.

  • protego @protego

    Tam olarak öyle; ne yapalım fan takacak halimiz yok 🙂

Samsung S24fe ve Xiaomi 14t pro arasından hangisini tercih ederdiniz. Xiaomi 5 bin lira daha pahalı, samsungun artısı uzun süre güncelleme desteği ve yapay zeka oyuncakları, performansları yakın

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 20

Bu fiyata olsa olsa sahtedir diyorum

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Sonunda bu konu ile ilgili video yapıldı. Performas yetse bile çoğu zaman ray tracing i bu nedenle kapatıyorum. Halen çok yol kat etmesi gereken bir teknoloji https://www.youtube.com/watch?v=K3ZHzJ_bhaI

Ray Tracing Has a Noise Problem

Support us on Patreon: https://www.patreon.com/hardwareunboxedYT Membership: https://www.youtube.com/channel/UCI8iQa1hv7oV_Z8D35vVuSg/joinBuy relevant produc...
BeğenFavori PaylaşYorum yap