Filtre kahve makinesi alacağım eve. Güzel demlesin, bozulmasın yeterli. Sabah ayarlandığı saatte kendi kendine çalışmaya başlıyorsa güzel olur. #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 26

#microslop un #copilot tuşu saçmalığına kesin çözüm. Yükle unut. Bundan başarılı çözüm yok hepsini denedim.

https://github.com/Dwedit/NoCopilotKey/releases/tag/1.0.1.2

https://github.com/Dwedit/NoCopilotKey

Release NoCopilotKey Version 1.0.1.2 · Dwedit/NoCopilotKey

Version 1.0.1.2 of NoCopilotKey, a tool to change the Copilot Key into the Right Ctrl key. Installer can now correctly close the program to upgrade it (forgot to wait for process to finish...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Yakın zamanda aldığı laptopundaki siLindirik Copilot tuşunu yeniden sağ CTRL yapmanın yolunu öğrenmek isteyenler layklasın. 10 layk gelirse paylaşacağım yolunu.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu laptop hakkında ne düşünüyorsunuz?

msi Stealth 18 HX AI Gaming Laptop – 18” QHD+ (2560*1600) Mini-LED, Intel Ultra 9-275HX, RTX 5080, 32GB DDR5, 2TB SSD, Vapor Chamber Cooling, Wi-Fi 7 A2XWIG-045US

https://a.co/d/0bXlqIWU #LaptopTavsiyesi #laptop #laptopöneri

Amazon

Amazon
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bir ara bunun mümkün olduğunu söylemiştim, denk geldi güzelce anlatan bir makale buldum paylaşayım: https://www.xda-developers.com/raspberry-pi-better-for-tv-than-chromecast/

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • ad33p @ad33p

    Elbette mümkün ama TV'ye mini pc bağlamaktan bir farkı yok. İnsanlar sadece telefonunu yansıtmak istediğinde bunu direkt yapacak bir sistem istiyor. 20 dolarlık ya da 1500 TL'lik android boxlar bu işi fazlasıyla yapıyor.
    Chromecast zaten artık tek başına da bir cihaz olarak da devam etmiyor çünkü o da çok ilkeldi ve Telefondan her şeyi yansıtamıyordun ve televizyondan da kontrol edemiyordun vs.
    Android boxlar bence oldukça pratik ve kullanışlı. Ama Google orada da sürekli geri götürüyor.
    Bir cihazda görünüp başkasında görünmeyen uygulamalar, oyunlar vs. kötü. O konuda RasPi elbette sonsuz imkan sağlar ama maliyeti de daha yüksek ve son kullanıcı için zor.

cinnabon paylaştı.

Bu da arşivlere katılsın metin olarak şöyle:

Mesut Çevik: "5x çok yakındı. 5x'i bir çok insan kullanamıyordu gündelik hayatında. Onu 4x'e indirdiler. Bence bu da önemli gelişmelerden bir tanesi. Çünkü 5 kata kadar yakınlaştırma, ben hiçbir yerde kullanamadım. Çok uzakta olman gerekiyor onun deneyimini yaşatabilmen için hani bir fotoğrafı çekip arka tarafa sıkıştırayım dediğinde olmuyordu. 4x biraz daha burda insaflı olacak ve kamera seçeneklerimiz çok genişledi."

https://www.youtube.com/watch?v=GJnESkmLc0o&t=816s

APPLE GERİ DÖNDÜ | iPhone 17, iPhone Air ve iPhone Pro değerlendirmesi...

#apple #iphone17 #appleevent #davet @koraybirand ile birlikte yeni iPhone 17, iPhone Air ve iPhone 17 Pro yu değerlendirdik.Kullandığım ekipmanlar:https://ms...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 25
  • trbasoglu @trbasoglu

    https://youtu.be/hP90YyQPy7M?si=4_3yVJYX_qcCFU19 aynı fikirde olan tek kişi değil. 12.30 da birebir aynı yorumu yapmış bu arkadaş da.

  • Afsinyus @ufo

    bu dünyanın herb.kologu. Heryerden engelledim, lüzumsuz bir isim.

    Dün dediğinin tam tersini söyleyip anında ahkam kesmeye başlıyor. Rezalet.

  • NOKSYESVS @noksyesvs

    tiviççileri saymıyorum onlar da bunun gibi herşeye atlıyor lagaluga yapıyor o yüzden iyi anlaşıyorlar da koray birand falan da anlaşıyor hayret ediyorum. zaten kendi kapasitesinin eksik olduğunun da içten içe farkında o yüzden en çok 2li program çeken de bu. aynı anda 40 adamla 2li çekiyor. asıl 2li yapmasını istediğimiz lp, erdi vb. de çekmiyorlar.

  • cebaglar @cebaglar

    Konudan bağımsız olarak yeni bir ürün çıktığı zaman hep aynı insanların inceleme adı altında ürün övmesinden çok sıkıldım. Hepsi hemen hemen aynı kağıttan okur gibi anlatıyorlar. Gerçek kullanıcı deneyimi anlatan ya kalmadı yada bulması çok zorlaştı.
    Örneğin shark ninja kablosuz süpürgesi geliyor daha eline bugüne kadar süpürge almamış adam öve öve bitiremiyor.
    Para için bu kadar insanlıktan çıkılacağını hiç düşünmezdim.

    • sawgent @sawgent

      O tarz şeyler tanıtım oluyor zaten. Basın bülteni yada gizlilik anlaşması tarzı şeylerle nelerden bahsedecekleri, hangi özellikleri ön plana çıkartacakları, hangi bilgilerini verecekleri ve vermeyecekleri açıkça yada üstü örtülü şekilde belirtiliyor bu iş birliklerinde. O yüzden de eline geçen herkesin videosu aynı oluyor. Kısıtlamalarından dolayı da o bilgilerin dışına çıkamıyorlar o içeriklerde.

      Orada da iki yol var;
      1- Anlaşmayı kabul edip ürünü iyi kötü ellerinde tutarak görerek incelemek ve istenilenlerden bahsetmek.
      2- Ürüne ilk ulaşanlardan olamadığın için içeriği üretmekten mahrum kalmak. Ürüne de hayırsever biri yollarsa yada parasını vererek ulaşmak.

Temu'dan şarjlı taşınabilir espresso makinesi aldım, gerçekten güzel. Vergiler kargo şu bu dahil toplam 1870 lira ödedim. Hem kapsül hem öğütülmüş kahve kullanılabiliyor olması, sıcak veya soğuk su kullanabilmesi çok pratik.

İstek üzerine link de ekliyorum: https://share.temu.com/tzcMGNbEPyB

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 16 / 26
cinnabon paylaştı.

Yerli ve milli, merdivenaltı, şeytan kapısı açacakları.

Bizim de milletin hiç yüzü gülmesin mi, şeytanların kapısını açamasın mı?
hep gümrük mü gülsün.

#DoomTheDarkAges #Keycard

950 TL ($24) / adet - boyalı ve eskitilmiş
750 TL ($19) / adet - boyasız ve eskitilmiş
+ kargo bedeli,
merdiven altında yaşamama yeter.👍

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 12 / 18

#DoomTheDarkAges i bitirdim. Beğendim ben çok eğlenceliydi. Yeni bir şeyler denemişler her zamanki gibi, diğer Doomlarda da (2016, Eternal) birçok eleştiri almışlardı ama bence yeni şeyler denemeleri güzel.

BeğenFavori PaylaşYorum yap