Vodafone kullanıcıları SA kullanabiliyor mu?
@arandur buna da şöyle bir çözüm üretmişler: https://app.hb.biz/9H4ScgMQHsJe
@arandur sabah erken kalkıyorum kahve hazır olsun isterim. akşamdan taze çeker koyarım.
Akşamları film izlemek gibi bir zevkin varsa paranın yettiği en büyük OLED'i almalısın. OLED olmasın büyük olsun dersen pişman olursun böyle biriysen.
Linux biraz şey, para iadesi isteyeceğim. Bir de şantaj yaptılar zorla yükletti Fin şeytanı Laynıs ona da dava açıcam.
Bu kadar gıcık olmaya gerek yok biraz canlansın ortalık diye öyle dedim. Neşelenin biraz 🙂
hayır ikisi de benim önerdiğim kadar sorunsuz ve yap-unut tarzi bir çözüm değil.
Daha basit ve kökten bir çözüm buldum 🙂 Maksat etkileşim yaratmak yoksa yazarım ne olacak
Dediklerinin hepsi doğru. "Ama" ile başlayan olası karşı argümanların da hepsi yanlış.
@flashock bir de seneye görelim gündelik işler ne kadar RAM isteyecek? VRAM paylaşımlı, Netflix app çökünce yeniden değerlendirelim. Dediğim gibi çok satacak ama bu dediklerimden bağımsız.
Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Powertec kullanıyorum. Bence en iyisi.