Teknoseyir’de kayda değer bir #Linux lobisi oluşmaya başladı. 😂
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
harici ssd alıp ona kuracağım.
🥳
https://www.ventoy.net/en/plugin_vtoyboot.html
harici ssd alıp ona kuracam
USB 3.1 olsun ki yavaşlamasın.
@erhanm copilot yokmuş, kaldırıyorum
😀
Ben linux kurup ona SSD takacağım 😀
Maşallah ekşi sözlüğe bağladık.😂
Linux biraz şey, para iadesi isteyeceğim. Bir de şantaj yaptılar zorla yükletti Fin şeytanı Laynıs ona da dava açıcam.
Yargılanacaksın Laynıs.
belasını arayanlar olarak da adlandırılabilir 😀
😢
😁
ubuntu 26.04 LTS ve kernel 7.0 bekliyorum... bide bi ara x86-64 v3 kernel performans artışı getiriyor mu özellikle postgreSQL'de onu test etmeyi öğrenmem lazım...
https://youtu.be/TP8aSrcMZVw
@alptekinck evet izledim ve çok beğendim ondan sonra biraz araştırdım zaten…
Forewer linux
Hangisi?
@erhanm all distro
@systemnet o kadar da değil 😊
@erhanm ubundu veya fedora desktop veya suse desktop
.
😁
32 gb ram yetmeyince denenebilir😁
arayan belasını da bulur mevlasını da
#zorinos
Biraz da #Popos
did you mean poopOS ? 😀 macOS çakması olmuş böyle, tabanı ne bunun debian mı?
@gurkan-atilgan https://tr.wikipedia.org/wiki/Pop!_OS
@erhanm ubuntu tabanlı olması hojmuş, baya da dolu geliyor uyumluluk için, diğer linuxlara göre daha az üzebilir ama yine üzer 😀