Türkiye ay'a iniyor 😀

Türkiye ay'a iniyor 😀

İnce espriyi anlaması biraz zor ama anlayınca gülümsetiyor. 😀

Anakartımda tek m2 yuvası var yetmiyor diyenlere çare. Pci üzerinden nvme ssd adaptörü Ugreen marka satıcı Amazon sadece 210 lira.
Bu tip indirimleri kaçırmamak için: https://t.me/iseyararindirim

Yakın zamanda Türknet'ten statik ip hizmeti başlatan var mı? Hizmeti başlat butonuna basıyorum ama bir şey olmuyor.
Android için open-source uygulamaları içinde barındıran ve kategori şeklinde ayrılmış programların bulunduğu güzel bir link;
https://gitlab.com/linuxcafefederation/awesome-android/-/blob/main/README.md

Şuan koranayı hafifin üstünde atlatıyorum. Ateşim ve baş ağrısı var. Bu sokak sokak gezen insanlar yüzünden evden çıkmayan benim canım yanıyor ya çok kızıyorum gerçekten. Ama koranayı atlatirsam bende dikkat etmiyecegim bu evde dura dura obez olduk ama hastalıktan kaçamadık..
Sınav merkezi filan sandım 😀
https://www.instagram.com/p/CXLRpHaMA1S/?img_index=5
hüstın, kupon yatıyor, yardım et...
Bunu kullan dayıların yarısının gençlere verdiği ulu tavsiyeler kulağımda yankılanıyor.