Kenetic Hopper DSL mi? TP-link 1800V mi almayı tavsiye edersiniz? Zira, aralarında 1000 TL fark var.
Kenetic Hopper DSL mi? TP-link 1800V mi almayı tavsiye edersiniz? Zira, aralarında 1000 TL fark var.
Bende 9 ay garantisi olan Igame RTX 4080 ultra white modeli var.
Satmak istiyorum. Kaç tl eder?
NetGSM internet sağlayıcısını kullanan arkadaşlar için önemli bir uyarıdır. Kenetic tarzı gelişmiş ayarlara müdehale etmenizi sağlayan bir modeminiz varsa eğer, yanlış ayarlar aktif şekilde kurulum yapılıyor. Ayarları düzeltmeniz gerekiyor. Düzeltilmezse kopmalar yaşanıyor. Basic kullanıma dönük modemlerde bu kopmalar olmuyor. Bu modemler genelde internet sağlayıcılar ile eşlenik çalışan firmalar tarafından üretildiği için, hangi sağlayıcının, hangi protoklleri ve ayar setlerini desteklediklerini bildiklerinden, ayarları ona göre configure ediyorlar.
Özellikle Kenetic benzeri modemler için;
DSL ayarlarına gidin.
Profil olarak VDSL seçin.
Gelişmiş ayarları tıklayın.
BitSwap etkin. SRAA devre dışı.
17A dışında VDSL profili etkin kalmasın. Sadece 17A etkin olsun.
G-Vector etkin. Diğer ayarları devre dışı yapın. Ülkemizde genelde G-Vector etkin.
MTU 1492 olsun. Kenetic modemlerde çift MTU etkin oluyor. 1500 ve 1492. Dokunmayın.
SNR değeri için modemin yönetim bölümünde tanılamaya girin. DSL sekmesini seçin. Orada gürültü değeri olacak. Bende 7,8. Ben DSL ayarlarından SNR değerini 7 yaptım. Görünen değerin biraz aşağısını seçebilirsiniz.
QOSE ayarına girin. İndirme hızını modeme gelenin %15 aşağısı ve UPLOAD hızını yine modeme gelenin %20 aşağısı seçin.
QOSE ayarında oyun ya da sizin için ne mühimse onu üste taşıyın ve iki çentiği de aktifleştirin. Aplikasyon önceliklendirme ikisinde de etkin olsun.
Bağlantı kararsızlığı yaşarsanız eğer, Yönetim bölümünün altındaki sistem ayarına gidin. Donanım hızlandırmayı kapatın.
Bu kadar.
Ekleme:
netGSM üyesi olmak isterseniz, Ref ile üye olun. Benim Ref. Bağlantım olması şart değil. 6 ay boyunca 40 TL indirim alırsınız.
NTG6X3NFJO
Konuştuklarımızı istediğimiz dile çevirip, karşımızdakine ses sentezleme ile duyuran ve mikrofon'dan gelen bizim sesimizi karşıya duyurmadan, çeviri sonucu oluşan metni karşıya okuyan oyunlar dahil tüm uygulamalarda kullanılabilen bir program olmasını çok isterdim.
Tek tuşla mikrofonumuzu da etkinleştirebilmek ve tek kısayol ile de dil değişmi yapabilmek güzel olurdu.
Ayrıca, karşıdakinin konuştuklarını da Türkçe duymak güzel olurdu.
Türktelekom Binama kadar T1 tipi fiber getirmiş.
Netgsm üyesiyim. Onlar göremiyor. etiketlenmesi gerekiyormuş. Türktelekom etiketledikten sonra görünüyormuş. Türktelekom ise, "Bize geçer ve fiber altyapınızı kurdurursanız, modem veririrz. Kullanmaya başlarsınız." diyor.
İnternetim sürekli kesiliyor. İnternetim çok yavaş ve kararsız. Bıktım bu bakır altyapıdan.
Ne kadar zamanda bu fiber etkinleşir ve ne kadar zorlu bir süreç olur?
hangi kabloyu alıp altyapıyı döşeyeyim?
Elektrikçi çağırmak mı daha mantıklı olur?
Temu'dan bir masaj aleti aldım. Dün kullandım. Bu sabah içinde bir parça kırık gibi ses yapmaya başladı ve sonrasında durdu. "ER" kodu verdi.
Sonra iade kaydı açtım.
Paramı iade ettiler.
Buraya kadar her şey güzel.
İade işlemi tamamlandıktan sonra, cihazın içini açtım.
içinde bir vida motorun önüne gelmiş. Durdurmuş. İçinde bir yerden kırılmış ve vida tüşmüş.
Çıkarttım. Montajı yaptım. Çalışıyor.
Adamlar tüm parayı iade etti. Elimde içinde kırık bir vida bölgesi ve onun tuttuğu sabit olmayabilecek bir yeri olan bir makine kaldı. Üstelik çalışmaya da başladı.
Temu ile iletişime geçmek için sitesinde bakındım. Garip bir sitesi var. Karmakarışık.
Makine iç aksamında montaj hatası olsa da, çalışıyor.
Paranın bir kısmını geri göndermek için uğraştım.
Mümkün mü bilmiyorum.
Daha önceden de Aliexpress'de olmuştu. Parayı gönderememiştim.
Saçma sapan bir durumla karşı karşıyayım.
Açtığım her program ya da uygulama Administrator yetkisiyle açılıyor.
Windows 10 kullanıyorum.
Garip bir durum.
Tükereceğim böyle işe.
Tüm alışveriş uygulamaları Trendyol hariç Açık renk
Karanlık tema kullanıyorum. Telefon ışığı yüksekte. Alışveriş uygulamalarına girince gözlerim pert oluyor.
Bunları karanlık moda da zorlayacak bir yöntem bulamadım.
Android'de çaresi var mı?
HB, AMZN, N11, PAZARAMA, TEMU vb.
Türktelekom nöbet çıkışı beni aradı. Tarife önerdi. Kalan 1 aydan fazla zamanım varken kabul ettim. Nöbet çıkışı olunca kafam dağınıktı.
Şimdi arıyorum. 9 eylül taahhüt sonu. Bana extra yaptıkları taahhüt nedeniyle iptal istedim. Mümkün değilmiş. yerseniz.
Eski taahhüt için de 1600 TL borç çıkartıyorlar. Şaka gibi.
Son kalan ayların borcu çıkartılabilir diye biliyorum. Bunlar ne yapmaya çalışıyor? Anlayamadım. Koca firma devleti hiçe sayıyor.
İlk yapılanın son 38 günü kaldı.
yeni yapılan ise 3-7 günlük.
Hattı taşımak istiyorum.
Ne yapılabilir?
COMNEt güvenilir mi?
Hattımı taşımak istiyorum.
Engeli tarifeleri yok sanırım.
Olmasa da sorun yok.
Türknet'den iyidir.
kenetic hopper DSL ve ban yememeni öneririm 😶🌫️
Adamın kelleyi aldılar usta 😀
Neden banlandı biliyor musun ?
@memoli Aynı duruma yapılan yorumlar görebildiğim 2 ban'a yol açtı. Durumda LPnin de yorumu var, takipte kaldıysa başka zaman olabileceği gibi gözünden kaçmamış olabilir, ya da ban'lamayı başkası yapmış da olabilir tabi.
Asus ağ ürünleri pek tavsiye edilmiyor