R-Studio kullanın. Kesin çözüm inşallah.
Devlet eliyle dürttürülüyoruz.
Devlet eliyle dolandırcıların eline bırakılıyoruz.
@boakoms Göz tedavisi ve borçlar olmasa satılacak kart değil. Yenisi %20 civarı daha pahalı olacak. Almak daha da zor olacak.
@boakoms Marka olmadığını bilsem de, millet marka sanıyor. Ondan bana da böyle yazmak düştü.
Ayrıca, 38000 TL'ye rtx 4080 var mı? 42K varmış. Ben de aynısını düşünürüm. 4k daha verir. Galaxy falan bir şey alırım. Doğru.
36 ile başlar. 35 ile bitiririz. İnşallah.
Hocam elimdeki limited edition gibi bir kart. Ayrıca, süper ile arasında fark yok. Testlerde benim kart daha önde çıkıyor.
38000 TL ile satışa koydum.
Beyaz kart ve IGAME baya güzzel kart yapmış
Göz tedavisi için satıyorum.
MK1 dışında oyun oynamıyorum.
şaka gibi adamız. Boktan bir oyun için 4 gömlek üstü kart almışız.
@serhanhepsen 2017 yılında almıştım.
Hala taş gibi.
Dökülme yok. Gıcırtı yok. Tıkırtı da yok. Sadece ani geriye yaslanınca sıfır koltuklarda bile olan hızlı oturma sesi, tık ses oluyor.
Düşünün, 7 senede ortalama 6 saat oturuldu.
Özellikle sırt kısmı çok sağlam.
Tavsiye ederim.
Hava soğutma ömürlüktür.
Sıvı soğutma kısa ömürlü.
Hava soğutma az maliyetli.
Sıvı soğutma çok maliyetli.
Hava soğutma çok sessiz.
Sıvı soğutma daha sesli.
Hava soğutma basit montaj
Sıvı soğutma detaylı ve sıkıcı.
Saçma salak RGB olayları olmasa sıvı soğutma gereksiz. Kimse almazdı sanırım.
Bu büyük ihtimalle şu an bile vardır. Zira, basit bir şey.
Benim sesimle dikte yapıyor.
Sonrasında oluşan metin translate ediliyor.
Daha sonra da, oluşturulan sanal mikrofon ile karşıya Mark vb. ses motoruyla dinletiliyor.
Yazılımdan anlasam hemen yapardım.
Yapay zekaya falan gerek yok.
Qtranslate gibi bir uygulama olsa yeter.
@parka Ben de ev sahibiyim. Aynı anda kiracıyım. Ev sahibim acımasız. Ben öyle değilim. Bana %150 zam yapıldı. Ben Kiracımın oturduğu bölgede 2+1 18000 TL. Ben 3.1 evim için 15bin talep edeceğim. Zaten ucuza oturmuştu.
Ev sahibi uyanık çıkmış.
Kimden akıl aldı kim bilir?
1 ay kira zammı yapmayalım. Sonra çık. Öyle mi?
Bu ev sahibini haklı yapmış.
Ev sahibi dese "Zam yapmıyor." Çıkış verilir.
Lumin flask öneririm. Bunlar falan bomboş. Lumin kullan anlarsın. Gece hastane nöbetindeyim. 12 saat nöbet. Sıcak çay. Harika iş. Harika takas.
Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Anlatmaz. Kaçak telefon. Ondan dolayı. Milleti kekliyor. 😀