500gb 970 evo sistem diskini upgrade ihtiyacı doğdu, kampanya varken aldım. Kurulum yaparken kahveyi yudumlarım artık, teşekkürler @bilendenaldestek

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

    Ben Samsung'tan çok soğudum ya; ya yazılımı çalışmaz, ya donanımı bilinçli eskitir, ya birden fazla firmware sürümü olur, ya taşerona paslar...

    • bilendenal.com @bilendenaldestek

      @lterlemez Siz problem yaşadınız takip ettim ama problem kaynağı için gerekli bilgileri alamadım. Belki farklı bir fikir üretilebilirdi .

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @bilendenaldestek: Sizlik bir şey değil ki, Galaxy Watch Sport aldım, düzgün 1-1.5 sene ya çalıştı ya çalışmadı. Tutturdular, antrenman tipleri ekleyeceğiz, saat otomatik algılayacak. Algılayamadığı gibi kalp ritmi ölçümünü de bozdular (firmware ile hem de), sonra düzeltmediler de ki artık destek de yok -ki son bir güvenlik güncellemesi geldi, firmware olarak ve bilin ne oldu, saat kolumda bile değil iken "çok hareketsiz kaldınız, biraz hareket edin" der oldu-; üstüne bir sürü seri çıktı (4, 5 ve 6). Magician diye bir yazılım hazırladılar, doğru düzgün çalışıyordu. Versiyon 6.3'ten sonra ne oldu ise performans sekmesinde anlık okuma/yazma/tepki istatistikleri çalışmaz oldu. Bu ay 8. sürüm çıktı, değişen bir şey yok. Ne 980 ne de 970 Evo Plus (NVMe.2) diski görüdüğü halde perfomans sekmesi çalışmıyor (dünya çapında sorup, cevap arayanda var hem saat hem de Magician için) -versiyon 6.3'ü yüklerseniz, sorun yok, hala çalışıyor-. Note 8, 9, 10 ve hatta ve hatta 20 gibi amiral gemilerini ardına bakmadan yakıp, batırdı. Note 8'e bile Android 10 falan vermedi ya. Şimdi ben bu firmaya, son verdiği garantiye rağmen güvenir miyim? Kesinlikle hayır. En son denemek için 980 aldım işte. Exceria'ya geçtim. Bundan sonra da muhtemelen ya Exceria ya da WD gibi diğer firmalar ile falan devam ederim. Saati de Huawei veya Xiaomi ile değiştirmeyi düşünüyorum. Kalemli Samsung tablet de bakıyordum ama onu da ya Huawei ya da Lenovo ile idame edeceğim sanırım. Gene belli olmaz ama alternatiflere kesinlik bakacağım açık artık.

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @bilendenaldestek: Seri numarasını veririm sıkıntı değil ama soğutuyor işte. Muhtemelen farklı kontrolcüler ile üretilmiş iki tipi var, ürünün. O yüzden iki farklı firmware var.

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @lterlemez: 980 pro değil, düzelttim.

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @lterlemez: Asıl konuyu unuttum, bu arada sürücü de çıkartmıyor artık. Microsoft'un jenerik sürücülerini öneriyor, Samsung.

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @lterlemez: Düz 980 NVMe.2 artık bu sürücüyü kullanıyor: Standart NVM Express Denetleyicisi