Koçtaş'a ağ altyapısı kurma işi aldığımı ve tasarladığım projeyi Koçtaş Ağı diye ismlendirip firma yetkililerine sunduğumu hayal etmekteyim.
Koçtaş'a ağ altyapısı kurma işi aldığımı ve tasarladığım projeyi Koçtaş Ağı diye ismlendirip firma yetkililerine sunduğumu hayal etmekteyim.
İyi ki modüler psu almışım. Aldıktan sonra ne gerek vardı bu kadar para vermeye demiştim ama Hollandaya giderken çok işime yaradı. Söktüm pc deki her şeyi iki dk'da bavula koydum. Çok rahat oldu. Pc yi parçalı bavulda taşıyıp orda kasa alıp birleştiricem.
Hollanda'ya taşındığım için burada kullandığım cihazlarımı satıyorum.
- Masaüstü:
AMD Ryzen 5 7600
ASUS Dual GeForce RTX 4070 SUPER
MSI MPG A850GF 850W 80 Plus Gold 140mm Full Modüler PSU
240MM sıvı soğutma
XPG Lancer DDR5 16x2 Ram
ASUS Prime A620M-K AMD A620
MSI MAG Forge M100A Kasa
62000 TL
-Monitör:
lg 27gr93u
27" LG UltraGear™ UHD (3840X2160) Ekran
144 Hz Yenileme Hızı
IPS 1 ms (GtG) Tepki Süresi
VESA DisplayHDRTM 400, DCI-P3 %95 (Tipik)
NVIDIA® G-SYNC® Uyumlu
AMD FreeSync™ Premium
16000 TL
Fiyatları belirleme konusunda da öneriniz varsa dinlerim
Edit: Mac Mini'yi sildim:
-Mac Mini M4 16 Ram 512 SSD
Sonunda Hollanda'ya taşınıyorumm. Vize onayım geldi, çok mutluyum. Bu mutluluğu sizinle paylaşmak istedim 😀 Darısı hepinizin başına
Bu çeviriyi kime yaptırmışlar ya 😄

Youtube sizde de yavaş mı
2025 de devletin susuzluktan ölüme terk ettiği çocukların olmasını kabullenemiyorum. Ölen erler benim askerlik yaptığım yerdeydi. Koca tesiste su bulunmuyodu. Bütün gün güneşin altında tutuluyorduk zorla. Kabullenemiyorum. Yanlış topraklarda doğduk. Çok sinirliyim
İçine Jar oyun yükleyebileceğim tuşlu asker telefonu arıyorum ama piyasadakilerin hiçbiri java desteklemiyo. Tavsiyeniz var mı?
Baktım durumlar iyi değil hiç ihtiyacım yokken mac mini aldım 6 taksitle. Kendi çapımızda hedge yapıyorum
Sabah Türk Telekom fatura üst limitine ulaştınız mesajıyla uyandım. Bi baktım YouTube ben uyurken 38 gb veri içmiş. Geçmişe baktım hiç video izlenmemiş. Oto oynatma da kapalı zaten. Bu internet nereye gitti? Durduk yere hem 800 lira fatura ödiycem hem bi ay internetsizim 🙁

https://pbs.twimg.com/media/EsIxrP6W4AYtekg.jpg
yaa sie awıofhıghpuıdhfaıughfuyahgfbnvuıaywgvhoulaıfagg
Pektaşağına bağlarsın bir de.
pektas palace's wi-fi ssid has been changed succesfully. awoıghjawgaw
İyi bilirim orayı. Süpürge almışlığım var
https://eksisozluk.com/entry/16882298
bu espri seneye reşit 🙂
benimki kendi zihminin mahsulü valla, görmedim duymadım daha önce. 😀