Hollanda'ya taşındığım için burada kullandığım cihazlarımı satıyorum.
- Masaüstü:
AMD Ryzen 5 7600
ASUS Dual GeForce RTX 4070 SUPER
MSI MPG A850GF 850W 80 Plus Gold 140mm Full Modüler PSU
240MM sıvı soğutma
XPG Lancer DDR5 16x2 Ram
ASUS Prime A620M-K AMD A620
MSI MAG Forge M100A Kasa
62000 TL
-Monitör:
lg 27gr93u
27" LG UltraGear™ UHD (3840X2160) Ekran
144 Hz Yenileme Hızı
IPS 1 ms (GtG) Tepki Süresi
VESA DisplayHDRTM 400, DCI-P3 %95 (Tipik)
NVIDIA® G-SYNC® Uyumlu
AMD FreeSync™ Premium
16000 TL
Fiyatları belirleme konusunda da öneriniz varsa dinlerim
Edit: Mac Mini'yi sildim:
-Mac Mini M4 16 Ram 512 SSD
Alıcı değilim bakıcıyım. Mac mini HBde satıcı HB 10 taksit 38K, sıfırı, bana fiyat yüksek geldi cihaz 0 gibi olsa bile https://www.hepsiburada.com/apple-mac-mini-m4-16gb-512gb-ssd-macos-mini-pc-mu9e3tu-a-p-HBCV000078Z0DH İyi satışlar ve Hollanda için tebrikler.
Çok teşekkürler. Haklısınız, bu ilanı görmemişim. Yurtdışı fiyatına bakarak yazmıştım fiyatı. Çok yüksek yazmışım kaçırdığım bişey yoksa 😀 Satmaktan vaz geçiyorum maci şimdilik o zaman
öürencim abi 15 000 inim var kargo bana ait olur mu?!
Ayıp ettin abi, sana bedava
@tuhalf eyvallah teşekkür ederim. İhtiyaç yok. Olan alır inş
beni de götür 🙁
Gözünüzü karartın ve gidin. Portekiz'in pasif gelir vizesi var şu an en çekici
@tuhalf gözüm kara da yüzümüze bakan şirket yok.
Ram model ve hızları neydi? Sistem fiyatı 2. El için 1 tık pahalı geldi. A620 anakart + çift fanlı 4070 + 240 lık soğutucu olunca piyasada rakibi çok. Güç kaynağı ve ram farkı yaratan parçalar olacak. Onun detayı önemli.
Fiyat konusunda tavsiyeniz var mı?
RAM:
XPG Lancer RGB White 16GB (1x16GB) DDR5 5200MHz CL38 Gaming (Oyuncu) Ram (AX5U5200C3816G-CLARWH)
@tuhalf https://www.incehesap.com/notorious-oem-paket-fiyati-62721/ şuradaki fiyata bir bakın. 44 bine sıfır 5070 + 7500f, biraz kasa yükseltip, ram 32 yapılınca bile 55 bini geçmez gibi. Sizin sistemin albenisi ram konusunda belki olur dedim, dünyada üretilen ilk ddr5 ramler çıktı. Bence fiyatı gözden geçirin. Geriye tek PSU kalıyor. O çok iyi, onun fiyatını öldürmeden ayrı satmak bile mantıklı olabilir. Bu tarz sistemi alacak kişi, o psunun hakkını vermez.
@twocenk Ben geçen yıl 55 bine topladım bu kasayı 😀 Sahibindene biraz bakıp fiyatı belirlemeye çalıştım ama haklısınız. Düşününce albenisi yok yani bi. Aldığım zaman için düşününce bile pahalıya almışım 😀