Ekranda canlı çeviri için kullanıyorum. Yurt dışında yaşadığım için çok lazım oluyor. Onun dışında anlık soru sorma olayı güzel ama olmasa da olur
Ekranda canlı çeviri için kullanıyorum. Yurt dışında yaşadığım için çok lazım oluyor. Onun dışında anlık soru sorma olayı güzel ama olmasa da olur
Z Flip 7 kullanıyorum, aşırı keyifli bi cihaz. Tuşlu telefon zamanlarındaki o heyecanı tekrar hissettiriyor. Tavsiye ederim. Z Fold fazla büyük bence
@ozgurg Tabi hocam sizin nüfusta kaybedeceğiniz 1 saat zaten 10 BTC için değmez
Bugüne kadar terk etmemen kabahat. Ani bi kararla her şeyi bırakıp gitmenin vakti tam
@twocenk Ben geçen yıl 55 bine topladım bu kasayı 😀 Sahibindene biraz bakıp fiyatı belirlemeye çalıştım ama haklısınız. Düşününce albenisi yok yani bi. Aldığım zaman için düşününce bile pahalıya almışım 😀
Fiyat konusunda tavsiyeniz var mı?
RAM:
XPG Lancer RGB White 16GB (1x16GB) DDR5 5200MHz CL38 Gaming (Oyuncu) Ram (AX5U5200C3816G-CLARWH)
Gözünüzü karartın ve gidin. Portekiz'in pasif gelir vizesi var şu an en çekici
Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Valla her şeye hızlıca dönüyolar. Baya başarılı sistem