Sevgili Teknoseyir ailesi,

İşyeri e-maillerimiz IMAP'dan POP3'ye geçti. Ben hariç tüm arkadaşlar tek cihazda kullandığı için haliyle bir şey farketmediler fakat, ben 4 farklı cihazda senkronize gittiğim için benim için büyük bir değişim oldu.

POP3 olduğu için gönderilmiş öğeler ve klasörler, diğer cihazlarım ile senkronize olmuyor. Binlerce e-mail arasından aradığımı hemen bulurken, şu an bulamıyorum.

Sunucuyu da upgrade edemiyoruz, zaten en yüksek paketteyiz. IHS Cpanel VIP (https://www.ihs.com.tr/web-hosting/cpanel-hosting.html). Farklı pakete de geçemiyoruz, IHS sunucuyu silmeden izin vermiyor.

Senkronizasyonu sağlamak için öneriniz ne olurdu?

Teşekkürler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap