1- Verosms kullanıyorum
2-Swiftkey gibi klavyeler de kullanabilirsin ama parolaları yazarken apple klavye açılır güvenlik nedeniyle
3-kaybolmuyor, ios'e taşı ile taşıyabilir ya da cloud backupdan yükleyebilirsin.
4-ben 16 pro max kullanıyorum, 1.5 gün gidiyor bana.

Asus Rog Zephyrus G16, dün gelen bios güncellemesi ile çöp oldu, durduk yere donuyor bazen, bazen tıklıyorsun 1 dakika sonra cevap geliyor. Biz de yeni güncelleme bekliyoruz.