32 inchte 2K kötü mü olur fps oyunlar için?
2K çözünürlükte 27 inchin üstüne çıkmamak lazım diyebilir miyiz?
32 daha cazip geliyor şu an bana. O yüzden soruyorum. Yoksa 27 inch 2K alacağım.
32 iyi derseniz şu ürüne bakacağım
https://www.vatanbilgisayar.com/samsung-32-odyssey-g5-1ms-180hz-2k-ips-gaming-monitor.html#yorumlar
Pixeller sayılır gibi
25 üzeri 2k bile az kalıyor sen 32 diyorsun.
2020'den beri MSI Optix MAG322CQR ve 2023'den beri Samsung G5 LS27CG51x kullanıyorum. İkisini de yerine göre keyifli. Çözünürlük ikisinde de her hangi bir durum için sıkıntı yaratmadı. Şahsen tercihimi 32"den yana olur. Masa düzeniniz göre ekran daha yakınsanız, belki 27" olabilir.
27" e kadar 2K iyi oluyor 32" ve üstü 4K şart
uzakta duracaksa sorun yok o da tuhaf gelebilir
Biraz uzakta oturup 34 inç ultra geniş curved monitör kullandım 3 sene. Çözünürlük 2k'ya tekabul ediyordu. Hiç sorun yaşamadım çok memnundum.
32 inç bana çok büyük geldi odaklanamadım 27 inç ideal
Kişisel birşey biraz. Eğer masa büyükse, monitör koluna falan takacaksan sorun olmayabilir. Bir de kafayı takmaman lazım. Takıntılıysan hep kusur bulursun. Ama ben monitör koluyla kullanıyorum dibine girmiyorum. Ben olsam alır kullanırım eğer boyut önemliyse. FPS falan oynuyorsan 27 inc 2K almanı tavsiye ederim. Ama normal kullanım içerik tüketimi vs ağırlıklı olacaksa 32 derim. Ya millet neler kullanıyor. Adamlar 27 de 2K beğenmiyor. 😅
Bir yakınım 10 sene falan 29 inç 1366x768 LG televizyon kullandı monitör olarak 😀 Geçenlerde 2K 27'e geçirdik gözü gönlü açıldı 😀
Bu arada iş için kullanan bir arkadaşım varmış memnun baya. Hatta fiyatını görünce evine de aldı şimdi. 😀
15 seneye yakın 21 inç monitör kullandıktan sonra bu monitörü aldım. 1080p de kullanmama rağmen çok memnunum. Piksel sayma gibi bir durum yok yada ben algılayamıyorum. Oyundan çok autocad çizim işim olduğu için gözlerim de rahatladı. Tavsiye ederim.
2K=2048