Beyler galaxy watch 8 aldım. 7 daha çok hoşuma gidiyordu kasa tam yuvarlak olduğu için. Bunda dört köşe zemin üzerine yuvarlak çerçeve var. Ama alışmaya başladım. İlk baştaki gibi gözümü tırmalamıyor.

Classic ile arasında kaldım o dönen bazel denilen zımbırtı için. Fakat classic modelin de ekranı buna göre çok küçük geliyor gözüme. Ayrıca bu daha bi hoşuma gitti classic modeline göre.

11 bin liraya vatandan aldım.

@SamsungGalaxyWatch8

BeğenFavori PaylaşYorum yap