Beyler galaxy watch 8 aldım. 7 daha çok hoşuma gidiyordu kasa tam yuvarlak olduğu için. Bunda dört köşe zemin üzerine yuvarlak çerçeve var. Ama alışmaya başladım. İlk baştaki gibi gözümü tırmalamıyor.
Classic ile arasında kaldım o dönen bazel denilen zımbırtı için. Fakat classic modelin de ekranı buna göre çok küçük geliyor gözüme. Ayrıca bu daha bi hoşuma gitti classic modeline göre.
11 bin liraya vatandan aldım.
@SamsungGalaxyWatch8

Hayırlı olsun hocam.
Hayırlı olsun
Bence yine de 7
Hayırlı olsun
Ben dönen bezel için geçen sene Watch 6 Classic almıştım. Fiziksel olması kullanımda daha kolaylık yaratıyor.
Benim de niyetim öyleydi fakat onu yapmak için ekrandan feragat etmişler
Hayırlı olsun.
hayrlı olsun, bende akıllıdan sıkılıp mekanik saat aldım geçenlerde onu kullanıyorum.