Breaking Bad 1. sezon sonuyla 2. sezon başı aynı sahne.
2. sezon başında bazı yerler kırpılmış onu anlarım da 1. sezonda kızgın ses tonuyla "what is this shit, this is blue" derken niye 2. sezonda "hıhahahah what is this, it's blue" diyor onu anlamadım 😀

1. sezon sonu
https://www.youtube.com/watch?v=DNDWvndlEYI

2. sezon başı
https://www.youtube.com/watch?v=FVrKGl3Xli8

Tuco's Madness - Breaking Bad Best Scene

Tuco is curious to know why the meth is blue. They used a different process, Walt tells him. Tuco is ecstatic about the results. "Blue, yellow, pink. Whateve...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

1 yıllık amazon bitince firstbyte'dan yaklaşık 7 liraya sunucu kiraladım. kurduğum vpn'den memnun kaldım.
Vodafone ile test ettim. vpn hızı daha yüksek çıktı ama mobil tabi dalgalı oluyor hızlar.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Casper laptop var bir tane. WiFi Fn+F2 ile açılıyor. Sorun şu ki klavye çalışmıyor. Ağ bağdaştırıcılarında WiFi adaptörü disabled değil yani oradan enable yap demeyin. WiFi adaptörü enabled ama ağ bulamıyor. İlla ki Fn+F2'nin basılması lazım. Bunu yazılımsal olarak basma imkanımız yok mu?

edit: klavye bozulmamış biosda çalışıyor. Windows açılınca hiç bir tuş basmıyor. harici klavyeler çalışıyor.
Windows açıldığında güç tuşuna bastım uyku moduna girdi, tekrar bastım uyku modundan çıktı bu sefer tuşlar basmaya başladı. işletim sistemi sorunu sanırım. şimdilik sorun kalmadı WiFi açabildim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

hızlı şarj adaptörüm olmayınca 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Huawei CM510 Bluetooth hoparlör ya çok iyi ya da ben daha önce düzgün bir ürün kullanmamışım. Valla bangır bangır tertemiz ses veriyor avuç içi kadar boyutu var. Huawei matebook 13 r7nin yanında gelen hediyelerden biri.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Tozlu raflar izlerken kafam karıştı. Amiga commodore falan PC geldiğinde işi bitti diyor. PC'yi ben hep bilgisayarın karışıklığı olarak düşünürdüm. Yani amigayı da PC olarak düşünürdüm commodore'u da.
PC'nin gelmesi tam olarak nedir? PC bir firmaya ait bir ürün müdür? Nedir ben anlamadım.
https://youtu.be/AbI6eLKDT_g

Tozlu Raflar: Amiga'nın 33. Yaşını Kutluyoruz

Bilgisayar tarihine geçmiş bilgisayarların önemli örneklerinden biri olan, Commodore Amiga'nın doğum gününü, Amiga'nın tarihine dalarak kutluyoruz. İleride d...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar acil durum senaryosunda kullanmak için solar panelle şarj aleti yapayım diyorum. 5V 0.5A bile olsa yeterli. Bu ürünlerle yapabilir miyim?

https://www.motorobit.com/urun/7-5v-500ma-solar-panel-gunes-pili
https://www.motorobit.com/urun/solar-panel-usb-sarj-devresi-5v-2a

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Mlih @melih-atmaca

    6v 80mm 2w panel ile usb 5v veren devrem var yedekte Arduino vs. çalıştırıyor

  • Ümit M. @umitm

    Panel çok zayıf minimum 20 watt 16 yada 18 volt bir solar panel almaya çalışın . Güneş az olduğunda solar panel çok düşük performans gösteriyor ve voltaj da çok düşüyor. Şarj devresinin aynısını ben 12 watt lık panel ile kullanmıştım akşama kadar paneli powerbank a bağlıyordum akşam sabaha kadar da telefonu powerbank a bağlayıp şarj ediyordum. Güneşin en tepede olduğu yazın ortasındaki günlerde tüm gün boyunca 1 cep telefonu şarj edecek enerjiyi ancak powerbank a depolayabiliyordu. yani min 20 watt lık 16 yada 18 voltluk bir panel kullanırsan yazın seni idari eder. Tecrübe ile sabittir. Kışın panelin verimliliği kapalı havada çok fazla düştüğü için ihtiyaçtan çok daha yüksek bir panel kullanman lazım panel veriminin ne kadar düştüğünü araştırmadan bilemem, bilemeden ne güçte bir panele ihtiyaç duyduğunu söyleyemem. Ama yaz için deneyimim sebebi ile yorum yapabilirim.

  • Mlih @melih-atmaca

    @mali5481 Güçlü bir led ışık ile deneme yaptım
    Deneme sonunda 5.9v ve 0.01A (biraz daha aşağısı) güç aldım Bir motor çalıştırmayı denediğimde çok yavaş döndüğünü gördüm 5v 1A ile çok daha hızlı dönüyor Yani akım yetersiz geliyor
    6v 2w 80mm bir panel Arduino ve basit led gibi düşük akım çeken cihazlar dışında kullanılamaz

Arkadaşlar ev tipi yazıcı tavsiyesi alabilir miyim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 17 / 36

Bip'in servis mesajları engellenemiyor. Her gün böyle alakasız mesajlar atıyor. Mesajlaşma uygulaması böyle olmaz. Yerli mesajlaşma uygulamasıymış whatsapp alternatifiymiş hadi ordan.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 11 / 12

Apple desteği aradım. Adam abili mabili konuşuyor. Abi ben sana bi mail atıcam şimdi orada şunu yapacaksın vs diyor, ilginç geldi 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 9