@root61 tv ünitesinin altı yüksek çok güzel alan vardı bunun için. Sağı solu önü boş üstten de 5 cm boş ama yok bulamadı istasyonu. yayla gibi alan açtım yine bulamıyor anlamadım.
Bizde Ecovacs T30 Pro Omni var. Çok fazla sensör olduğundan mıdır nedir, robot süpürgelerde çok farklı hatalar çıkıyor. Sıfır geldi bu bana ve hata vardı robot süpürgede, düzelttim de öyle kullanıyorum.
xiaomi mop pro var. İlk çıkan robotlardan. Tak diye gidip oturuyor. Aldıgımdan beri 1 defa yazılım bile güncellemediler nasıl tam yaptılarsa ya da desteği saldılarsa.
Üst taraftaki lidar odasının çevresine çok hafif bir hava üfletin veya çok yumuşak ve uzun tüylü bir fırça ile hafif hafif içeriden toz almayı deneyiniz, bakalım bir çözüm olacak mı?
Başka bir yere gönderip, "tekrar yerine dön" demeyi deneyin. Bu arada istasyonu hafifçe yerinden oynatın.
öyle de yaptım, çok uzun sürdü yine dönüp dönüp duruyor önünde.
Almayın abi bu markayı. Viomi şak diye oturuyordu istasyonuna.
Dreame'ler de iyi. İki tane farklı, en ucuz modellerinden kullanıyoruz 3 yıldır, gayet iyi çalışıyorlar.
Abartıyorsunuz bence ya. Şöyle iki "sağ yap, sağ yap." deseniz olacak gibi😃.Belki şimdi alışma evresidir. Sonradan düzelir umarım.
@root61 tv ünitesinin altı yüksek çok güzel alan vardı bunun için. Sağı solu önü boş üstten de 5 cm boş ama yok bulamadı istasyonu. yayla gibi alan açtım yine bulamıyor anlamadım.
Bizde Ecovacs T30 Pro Omni var. Çok fazla sensör olduğundan mıdır nedir, robot süpürgelerde çok farklı hatalar çıkıyor. Sıfır geldi bu bana ve hata vardı robot süpürgede, düzelttim de öyle kullanıyorum.
Topla gel abi, sağ yap gel abi… Hoop tamam.
Robot süpürgeler çok hızlı gelişti artık bunlar eski model kaldı. Genel olarak hata oranları fazla.
xiaomi mop pro var. İlk çıkan robotlardan. Tak diye gidip oturuyor. Aldıgımdan beri 1 defa yazılım bile güncellemediler nasıl tam yaptılarsa ya da desteği saldılarsa.
@kaptanexa bende de dreame var bı tane. Çok nadir gereksiz dolandigi falan oluyor.
nasıl eski hocam daha yeni aldım q8 max pro 2025 çıkışlı gözüküyor
Üst taraftaki lidar odasının çevresine çok hafif bir hava üfletin veya çok yumuşak ve uzun tüylü bir fırça ile hafif hafif içeriden toz almayı deneyiniz, bakalım bir çözüm olacak mı?
tertemiz kutusundan yeni çıkardım ama denerim
@mali5481; öndeki temas/çarpma sensörünü, tekerlerleri kontrol edip, altındaki halı olmadan bir deneyiniz bir de....
tplink var, istasyon yamulsa da yeri de değişse buluyor direkt. başka bir sorun vardır belki.
benim viomi de öyleydi ah ah
toz boşaltımı için istasyonlu bir model öneririm.