Geçen sene evden bir hafta gittiğimizde elektrik kesintisi olmuş, elektrik geri gelmesine rağmen buzdolabının bağlı olduğu şartel attığı için buzdolabına elektrik gelmemiş ve içindekiler bozulmuştu.

Bu sene aynı şartele eski bir telefonu şarja taktım, MacroDroid ile elektrik gidince ve gelince SMS atacak şekilde ayarladım, uzun süre elektrik gelmezse anlayıp harekete geçeceğim.

İyi bayramlar 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap